خبرگزاری کار ایران

جانشین محرمی؛ خلیل‌زاده یا اسماعیلی‌فر؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۴۵۷

با محرومیت محرمی 2 بازیکن گزینه اصلی جانشینی او در دفاع تیم ملی هستند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی کره و ایران در ورزشگاه جام جهانی سئول از ساعت 15:30 امروز به مصاف هم می‌روند. هر چند شاگردان اسکوچیچ پیش از این صعود خود به جام جهانی 2022 قطر را قطعی کرده‌اند؛ اما این بازی تعیین کننده صدرنشین گروه A مقدماتی جام جهانی از منطقه آسیا است. 

بدون شک کره تمام تلاشش را می‌کند تا با فشار زیاد بر روی خط دفاع ایران با کسب پیروزی صدرنشین شود.

در این بازی صادق محرمی به دلیل دریافت 2 کارت زرد محروم است. با توجه به لیست دعوت شدگان تیم ملی، دانیال اسماعیلی فر(بازیکن سپاهان) و شجاع خلیل‌زاده شانس بیشتری برای قرار گرفتن در سمت راست دفاع ایران را دارند. 

از بین این دو شجاع به تازگی از بند مصدومیت رها شده است و برای اینکه در زمین حاضر شود، ابهام درباره او بیشتر است. اما اعتماد اسکوچیچ، تجربه بازی‌های سنگین و اهمیت این بازی برای تیم ملی می‌تواند برای خلیل‌زاده کارساز شود. در صورت انتقال شجاع به دفاع راست، احتمالاً سیدمجید حسینی که تجربه بازی مقابل اسپانیا و پرتغال را در جام جهانی دارد در قلب دفاع قرار می‌گیرد.

در طرف دیگر دانیال اسماعیلی‌فر هم در سپاهان بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و یکی از بازیکنان موثر تیمش بوده است. با این حال بعید است که مانند سپاهان، اجازه نفوذ زیادی پیدا کند.اسماعیلی‌فر نسبت به شجاع تجربه کمتری دارد و جو 60 هزار نفری ورزشگاه سئول می‌تواند روی عملکرد او تاثیر بگذارد. با توجه به انگیزه زیادی که این مدافع دارد اگر در ترکیب قرار بگیرد تمام تلاشش را می‌کند تا اعتماد کادرفنی تیم ملی را جلب کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز