خبرگزاری کار ایران

فاضلی: بعد از پنالتی برگشتیم و سه امتیاز را گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۹۳۶

مربی آلومینیوم به تمجید از بازیکنان این تیم بابت پیروزی امروز مقابل تراکتور پرداخت.

به گزارش ایلنا، آلومینیوم امروز با کادر فنی جدید خود توانست تراکتور را شکست دهد. وحید فاضلی، یکی از مربیان جدید این تیم در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا به هواداران عزیزمان تبریک می گویم که توانستیم بعد از مدت ها یک برد کسب کنیم. امیدوارم سال جدید را با روحیه بالا از این برد شروع کنیم.

او ادامه داد: از طرف کادر فنی و مسئولان باشگاه و از بازیکنان باغیرتمان تشکر می کنم. آنها واقعا تحت فشار بودند. پنالتی هم دادیم ولی حسین آن را گرفت تا به بازی برگردیم. در ادامه توانستیم به گل هم برسیم و دقایق سختی را بعد از گل تحمل کردیم. چون بچه ها هنوز اعتماد به نفس لازم برای حفظ برد را نداشتند و خودشان بابت این مساله تحت فشار بودند. خدا را شکر با غیرت همگی آنها نتیجه را حفظ و با برد زمین را ترک کردیم.

مربی آلومینیوم ضمن تمجید دوباره از بازیکنان تاکید کرد: کادر فنی در انتهای صف این برد است و نتیجه به دست آمده متعلق به بازیکنان و هواداران آلومینیوم است. کادر فنی طی این دو سه روز واقعا تحت فشار بود. من دیروز حتی گفتم که 16 ساعت خوابیدیم و بعضی ها گفتد که زیاد است ولی ما از 32 ساعت شاید 30 ساعتش را کار کردیم که بعدا پشیمان نباشیم.

فاضلی که سابقه حضوری کوتاه در تراکتور را دارد؛ در مورد شرایط این تیم هم گفت: حیف است که تیم تراکتور این جای جدول باشد. من خودم آن جا بودم و امیدوارم که در ادامه کار از شرایط فعلی خارج شوند. تغییرات مثبتی را در این تیم لمس کردم و آنها امروز خیلی ما را اذیت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز