خبرگزاری کار ایران

جنجال‌های بازی ذوب آهن و آلومینیوم اراک: چند مربی و بازیکن اخراج شدند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۴۱۳

تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در این دیدار جنجالی تیم اصفهانی با 4 گل به برتری رسید. در این دیدار جنجالی 6 نفر از دو تیم از زمین بازی اخراج شدندکه سهم آلومینیوم 4 نفر و ذوب آهن 2 نفر بود.

مصطفی احمدی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ابتدای بازی با یکی از بازیکنان ذوب آهن کری داشت و همین باعث شد که داور بازی در همان نیم اول با دادن 2 کارت زرد این بازیکن را اخراج کند البته در صحنه اخراج داور بازی صحنه درگیری را ندیده بود اما ظاهرا مصطفی احمدی با آرنج به صورت بازیکن ذوب آهن ضربه ای را وارد می کند که ناظر بازی به کمک داور چهارم اعلام می‌کند تا وی را اخراج کند.

پس از اخراج این بازیکن مربی دروازه بان ها تیم الومینیوم هم با احمدی درگیر شده که داور وی را نیز اخراج می کند. در اواسط نیمه دوم هم کمک داور در یک صحنه به ضرر آلومینوم پرچم می زند تا همین سبب شود یکی دیگر از کادر فنی آلومینیوم با داور بی احترامی کند تا داور وی را نیز اخراج کند.

در اواخر بازی هم مهدی تاتار سرمربی ذوب اهن با یکی از اعضای آلومینیوم اراک درگیری لفظی پیدا می کند تا داور این مربی را نیز اخراج کند. ظاهرا ناظر بازی تمام اتفاقات این بازی را گزارش کرده و به زودی کمیته انضباطی در خصوص این بازی پر حاشیه تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز