خبرگزاری کار ایران

میز و صندلی مهم تر از فوتبال ایران!

خواب آشفته هیئت رئیسه برای تعویق مجمع ۱۰ خرداد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۵۰۶

اخباری از هیئت رئیسه به گوش میرسد اگر واقعیت داشته باشد رکن اصلی فوتبال کشور را را زیر سوال می برد.

به گزارش ایلنا، در فاصله کمتر از ۶ روز به مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال اخباری از جلسات غیرعلنی هیئت رئیسه به گوش میرسد اگر واقعیت داشته باشد رکن اصلی فوتبال کشور را را زیر سوال می برد!

اعضای هیئت رئیسه در جلسه امروز به دنبال راهکاری بودند تا مجمع فدراسیون فوتبال از دستور خارج شود و به زمان دیگری موکول کنند! چرایی این خواست اعضای هیئت رئیسه دلیل کاملا مشهودی دارد و آن دستور جلسه اعضای مجمع مبنی بر  برکناری چهار عضو حاضر است که در ۱۰ خرداد یکی از موارد ذکر شده در بندهای دستور جلسه است. در همین راستا امروز احسان اصولی سخنگوی فدراسیون خبر از تشکیل جلسه هیات‌رییسه برای فردا داده است.

اخبار این چنینی که از درون ساختمان خیابان سئول درز میکند نشان دهنده وضعیت فاجعه باری است که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نقش اول آن را بازی میکنند و برای حفظ پست و میز خود حتی حاظر هستند مجمع فوتبال و اعضای آن را قربانی خواست‌های غیر قانونی خود کنند.

هرچند اگر اعضای فعلی هیات رئیسه در هراس از عزل خودشان موفق شوند مجمع ۱۰ خرداد را کنند باز هم گریزی از این سرنوشت نخواهند داشت و تنها با درخواست دو پنجم از اعضای مجمع می‌توانند ظرف ۲۱ روز به صورت جداگانه مجمع فوق العاده برگزار کنند تا فوتبال کشور  را از شرایطی که در آن گرفتار شده خارج کنند که در چنین شرایطی طبیعتا باز هم عزل این 4 عضور دستور اصلی جلسه اعضای مجمع خواهد بود و دیگر راه فراری برای آنها وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز