خبرگزاری کار ایران

شوچنکو: اوکراین در جهنم است، لطفا به ما کمک کنید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۴۰۰

مهاجم و مربی اسبق اوکراین در حالی که درگیری نظامی کشورش با روسیه ادامه دارد، فریاد اعتراضی به راه انداخته است.

به گزارش ایلنا، آندری شوچنکو می‌گوید مردم اوکراین در بحبوحه تهاجم مستمر روسیه در حال «گذر از جهنم» هستند و از کشورهای دیگر در سراسر اروپا و سایر نقاط جهان درخواست کمک بیشتر کرده است.

شوچنکو یکی از بسیاری از چهره‌های ورزشی کنونی و سابق اوکراین بوده که درباره تهاجم روسیه، صحبت کرده است. این مربی 45 ساله که بین سال‌های 2016 تا 2021 نیز سرمربی تیم ملی این کشور بود، با ادامه درگیری‌ها و پررنگ‌شدن نیازهای اولیه، فریاد اعتراض آمیز دیگری به راه انداخت.

شوچنکو به DAZN گفت: "ما برای یافتن بودجه درخواست کمک می‌کنیم: در اوکراین غذا و تجهیزات پزشکی رو به اتمام است. ما به همه چیز نیاز داریم اما به حمایت اخلاقی نیز نیاز داریم: مردم باید اعتراض کنند و بیشتر صحبت کنند، اوکراین به انسانیت بیشتری نیاز دارد. ما باید برای متوقف کردن این جنگ تظاهرات کنیم، از هر طریقی تلاش کنیم تا به کشورم کمک کنیم تا در این نبرد پیروز شود، تا جنگ را هر چه زودتر پایان دهیم. ما باید همه خسارات انسانی را لغو کنیم. جنگ بدترین چیزی است که وجود دارد. کشور من در حال حاضر از جهنم می گذرد. ​​من سعی می کنم به قلب مردم برسم تا کمک مالی جمع آوری کنم: افراد زیادی در اوکراین هستند که به کمک نیاز دارند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز