خبرگزاری کار ایران

این سبک بردن برای برادران مجیدی چیزی جز ننگ به همراه ندارد

وحید قلیچ: آقای فنایی من دوست شما هستم نه دشمن/ حامد لک مدت‌هاست که تمرکز ندارد/ دپارتمان داوری را به دپارتمان استقلالی تغییر نام دهید

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۰۹۵

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم همچنان شانس دارد که قهرمان رقابت های لیگ برتر شود.

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی شب گذشته این تیم برابر صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس برخلاف موقعیت های که در این بازی داشت نتوانست به خوبی از موقعیت های خود بهره ببرد و در مقابل صنعت نفت تنها با یک موقعیت توانست دو گل بزند. گل نخست را در بدترین زمان ممکن و به بدترین شکل ممکن دریافت کردیم و همین موضوع باعث شد تا تمرکز بازیکنان برهم بریزد. هرچند نباید از عملکرد فوق العاده سنگربان صنعت نفت آبادان نیز چشم پوش کرد.

وی در خصوص اشتباه فاحش حامد لک که منجر به دریافت گل شد بیان کرد: اشتباهاتی که درا ین فصل توسط حامد لک رخ می دهد به خوبی نشان می دهد که او تمرکز لازم و کافی ندارد و هر بار بعد ازا ین اشتباهات و فشاری که بر روی وی است این موضوع تشدید تر می‌شود. کادرفنی به دنبال آن بود که در این دو بازی باقی مانده حامد لک را برای دیدار حساس برابر استقلال در دربی آماده کند اما متاسفانه شرایط به گونه ای دیگری رقم خورد هرچند هنوز دیر نشده است و می توان به آینده امیدوار بود.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌زمانی که من در تمرینات پرسپولیس بودم از برخورد سرد حامد لک متوجه شدم که او تحت تاثیر برخی از دوستان قرار گرفته است. از روزی که من به داوود فنایی گفتم اگر مایل است در کنار او باشم تا در بحث روحی و روانی بتوانم به دروازه‌بانان کمک کنم اما رفتا او با من تغییر کرد. در صورتی که من نگران وضعیت روحی دروازه بانان بودم و بعد از این اتفاقات درخواست کردم تا کمک کنم. اما دوستان ناراحت شدند. اقای فنایی من دوست شما هستم نه دشمن. چرا در هر بازی  هواداران باید با استرس بازی را دنبال کنند. درحالی که ما در خط حمله عملکرد خوبی در این فصل داشتیم اما در درون دروازه متزلزل نشان دادیم و در چند بازی همین موضوع باعث شد تا امتیازات مهمی را از دست بدهیم.

قلیچ افزود: من هیچ ترسی از شخصی ندارم و بدون واهمه حرفه های خود را مطرح میکنم. ما در دروازه ضعیف هستیم و باید فکری به حال آن کنیم. هر چه زمان بگذرد این موضوع بدتر خواهد شد.تا قبل از دربی هر گونه شده باید فکری به حال این شرایط کرد. من به شخص حاضر هستم اگر کمکی از دست من بر می‌آید انجام دهم چرا که بازی با استقلال با توجه به شرایطی که به وجود آمده است مهم ترین بازی این فصل پرسپولیس است و ما به هر قیمتی که شده اگر به دنبال قهرمانی هستیم باید در این بازی نتیجه بگیریم. 

وی در خصوص اینکه با توجه به اختلاف 6 امتیازی که در صدر جدول به وجود آمده آیا پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی دارد یا نه گفت: هنوز هیچ چیز تمام نشده است و 9 بازی دیگر باقی مانده است که یکی از این بازی ها دربی است و پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی دارد و ما به هیچ وجه نباید ناامید باشیم و این موضوع را به تیم و بازیکنان تزریق کنیم. پرسپولیس آنقدر روزهای سخت به خود دیده است که استاد شده و من مطمئن هستم ما می توانیم در این فصل قهرمان شویم.

قلیچ در پایان عنوان کرد: شک نکنید آقایان به دنبال تضعیف پرسپولیس هستند تا هر گونه شده استقلال را قهرمان کنند. به زعم تمامی کارشناسان داوری پنالتی دوم استقلال به هیچ وجه درست نبود و امیر قلعه نویی حق دارد با توجه به بی عدالتی های که به او در چند بازی برابر استقلال می‌شود حرص بخورد و عصبی شود. این سبک بردن برای برادران مجیدی چیزی جز ننگ به همراه ندارد. همه دیدن برای یک برد آن هم مقابل قلعه نویی که کلکسیونی از افتخارات برای استقلال به ارمغان آورده است چه حرکاتی انجام دادند. به نظرم بهتر است نام دپارتمان داوری را به دپارتمان استقلالی تغییر دهند بهتر است. می خواهم بگویم آیا شما از این همه بی عدالتی و قانون های من در آوردی خنده‌تان نمی‌گیرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز