خبرگزاری کار ایران

بیت سعید: روی غفلت گل خوردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۹۳۷

مهاجم صنعت نفت در مورد شکست تیمش مقابل استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا, حسن بیت سعید پس از شکست صنعت نفت مقابل استقلال گفت: بازی بسیار سختی بود، ما استقلال را آنالیز کرده بودیم و برای امتیاز به اینجا آمدیم. روی غفلت گل خوردیم، آمدیم جبران کنیم ولی هر چه زدیم به گل بدل نشد.

وی در رابطه با صحنه پنالتی اظهار داشت: رضا جبیره به من گفت که پای مرا زد ولی کارشناسان باید نظر بدهند. شرمنده مردم شدیم و ان شاءالله در بازی بعدی بتوانیم جبران کنیم.

بازیکن صنعت نفت آبادان ادامه داد:‌من فکر می‌کنم منصوریان یک جوّ خوبی در تیم ایجاد کرده که من یاد همان استقلال خوزستانی که قهرمان لیگ شد، می افتم. بچه‌ها هم دل هستند و با دلشان بازی می‌کنند. ما خیلی مشکلات مالی داریم ولی وقتی وارد مستطیل سبز می‌شویم با عشق بازی می‌کنیم و برای هواداران و به عشق آنان می‌جنگیم. من اینجا به آنها قول می‌دهم که جبران خواهیم کرد.

بیت سعید در خصوص انفجار گفت: خدا را شکر کسی مصدومیت جدی پیدا نکرد. چند نفر مثل آنالیزور و تدارکاتمان جزئی مصدوم شدند. فکر می‌کنم آنها در یک جای دیگر ساکن شدند. اتفاقات عجیب و غریبی در تیم است. همه دیگر خبر دارند، از خوابگاه، مسائل مالی و زمین تمرینی ولی گفتم که ما به عشق مردم خوزستان و مردم آبادان بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز