خبرگزاری کار ایران

پیش بازی دربی منچستر: شیاطین سرخ در خانه مردان گواردیولا

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۴۳۶

اولین دربی منچستر در سال 2022 امشب برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این آخر هفته در لیگ برتر یک اتفاق بزرگ در راه است زیرا منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر انگلیس، میزبان منچستریونایتد در دربی‌ای خواهد بود که قرار است بعدازظهر یکشنبه در ورزشگاه اتحاد برگزار شود.

میزبان روز سه شنبه در خانه پیتربورو با نتیجه 2-0 پیروز شد، اما ناتان آکه و روبن دیاس را به دلیل مصدومیت از دست داد. بنجامین مندی توسط باشگاه تعلیق شده و در انتظار آزمایشی است که برای ماه ژوئیه برنامه ریزی شده است، در حالی که کول پالمر هنوز از مصدومیت بهبود نیافته و بعید است که همچنین زک استفن به دلیل آسیب دیدگی در بازی حضور داشته باشد.

در همین حال، منچستریونایتد ترکیبی دست نخورده دارد، زیرا ادینسون کاوانی و اسکات مک تومینای به ترتیب از مصدومیت و بیماری بهبود یافته اند، بنابراین آنها در دربی در اختیار رالف رنگنیک هستند.  میسون گرینوود تنها غایب تیم است، زیرا این مهاجم جوان پس از دستگیری به ظن تجاوز و خشونت جنسی توسط باشگاه محروم شده است.

شیاطین سرخ علیرغم تغییر مربی خود در نوامبر، زمانی که راه خود را از اوله گونار سولسشر جدا کردند، در این فصل برای بازیابی فرم خود در تلاش هستند. عجیب اینکه یونایتد در هر سه دیدار اخیر خود در اتحاد موفق شده منچسترسیتی را شکست بدهد.

ترکیب احتمالی منچستر سیتی(4-3-3): ادرسون، کایل واکر، جان استونز، آیمریک لاپورته، ژائو کانسلو،  کوین دی بروین، رودری، برناردو سیلوا، ریاض محرز، گابریل ژسوس، فیل فودن.

ترکیب پیش بینی شده منچستریونایتد (4-2-3-1): داوید دخیا، آرون فن بیساکا، هری مگوایر، رافائل واران، لوک شاو، اسکات مک تومینای، فرد، آنتونی الانگا، برونو فرناندز، جیدون سانچو، کریستیانو رونالدو.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز