خبرگزاری کار ایران

همچنان بهترین خط دفاع لیگ را خواهیم داشت

خسرو حیدری: ماجدی می تواند رییس فدراسیون باشد/مجیدی دربی باز است/ سهام استقلال را می خرم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۳۸۰

کاپیتان اسبق استقلالی‌ها می گوید اگر جو علیه این تیم نبود الان اختلاف امتیاز بیشتر از این هم بود.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری، کاپیتان اسبق استقلالی‌ها که محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم دارد در کادر مدیریتی مصطفی آجورلو به عنوان یکی از حامیان تیم آرزو می‌کند فرهاد مجیدی و شاگردانش به کسب عنوان قهرمانی در پایان فصل دست پیدا کنند؛ مشروح صحبت‌های حیدری را می‌خوانید:

در خصوص شرایط استتقلال در این فصل صحبت کنید.

خدا را شکر استقلال امسال شرایط خوبی داشته و هفته‌ها است که صدرنشینی‌اش تداوم داشته است امیدوارم که تا آخر بازی‌ها همین روند را حفظ کند یک مقدار هم جو علیه استقلال بوده همچنین داوری‌ها که اگر این مسایل اتفاق نمی‌افتد حتی اختلاف امتیاز بیشتر از این هم بود.

خیلی‌ ها معتقدند بازی استقلال مقابل پرسپولیس و گل گهر در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار است.

به نظرم هر دوی این بازی‌ها برای استقلال تعیین کننده است بخصوص بازی با دربی که شش امتیازی است فرهاد مجیدی هم نشان داده که دربی‌باز است به نظرم اگر دربی را ببریم قهرمان می‌شویم.

بحث سربازی رفتن دو بازیکن استقلال هم این روزها سر و صدای زیادی را به وجود آورده است.

در خصوص این دو بازیکن آجرلو واضح همه چیز را گفت اینکه از روز اول پیش چه کسانی رفت و چه اشخاصی به او برای اجرای قانون کد مساعد دادند. خیلی‌ها می‌گفتند آجرلو با توجه به درجه‌ نظامی که دارد یک سری کارها را انجام می‌دهد اما من همیشه دیده‌ام که می‌گوید ببینید قانون چه می‌گوید. به نظرم مرادوند می‌توانست در استقلال بماند اما این را هم در نظر بگیریم که ما دفاع‌های بسیار خوبی داریم مثل عارف غلامی که در اوج مصدوم شد اما هفته گذشته بازی کرد. مدافع بزریلی هم که به استقلال آمده سابقه خوبی دارد و خوبی‌اش این است که در آسیا بازی کرده مطمئن باشید که ما همچنان بهترین خط دفاع لیگ را خواهیم داشت.

نقش مربیان در این بهترین خط دفاعی بودن لیگ چقدر تاثیرگذار بوده است؟

در فوتبال هیچ اتفاقی انفرادی نیست و حتی دفاع کردن هم از همان نوک خط حمله شروع می‌شود به نظرم پین مربی ایتالیایی در این قضیه خیلی به استقلال کمک کرده است می‌بینید که او مصاحبه هم  انجام نمی‌دهد و بی‌حاشیه است اما دفاع استقلال را سر و سامان داده است.

شما به عنوان مشاور ورزشی چرا در تمرینات و بازی‌ها حضور پیدا نمی‌کنید؟

روز اولی که به عنوان مشاور ورزشی به استقلال آمدم آقای آجرلو خواستند که مراقب باشید تمرکز تیم به هم نخورد یعنی در و اقع دور  و اطراف تیم شلوغ نباشد ما از پشت تیم را حمایت می‌کنیم تا عنوان قهرمانی را کسب کنند.

نظرتان در خصوص خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چیست؟

به نظرم امروز اتفاق خوبی رقم خواهد خورد و شروع منشا خیر برای باشگاه بزرگ استقلال خواهد بود آنقدر این مساله خصوصی سازی مهم بود که حتی قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی تا مرز استفعا هم پیش رفت. امیدوارم هواداران امروز از تیم حمایت کنند و سهامی که مال خودشان است خریداری کنند.

آیا خود شما هم سهام خواهید خرید؟

قطعا من هم سهام را خریداری خواهم کرد و آن درصدی که برای پیشکسوتان است می‌خرم ما باید جلوتر ازهمه هواداران این کار را انجام دهیم.

اسکوچیچ هم با تیم ملی نتایج خوبی گرفته و به جام جهانی صعود کرد.

به نظر من برای تیم ملی باید امکانات خوبی را فراهم کنند به نظرم حتی کی روش را هم دوباره به تیم ملی بیاوریم اگر آن اعتماد به نفس لازم را نداشته باشیم اتفاقی برای ما نمی‌افتاد مانند زمانی که ایشان سرمربی تیم ملی بود و ما چون اعتماد به نفس نداشتیم نتوانستیم نیجریه را ببریم باید با تیم‌های بزرگ بازی کنیم زیرا که در این دوره تیم ملی پتانسیل صعود از گروهش را دارد.

نظرتان  در خصوص حضور میرشاد ماجدی در فدراسیون فوتبال چیست؟

با شخصیتی که من از ایشان می‌شناسم مطمئنا در فدراسیون فوتبال موفق خواهد شد ماجدی سال‌ها در این پست تلاش کرده و الان می‌تواند رییس فدراسیون فوتبال ایران باشد.

شما به عنوان استعدادیاب باشگاه استقلال نیز چه برنامه‌هایی در پیش دارید؟

ما مدرسه فوتبال به نام استقلال در سراسر کشور راه‌اندازی کرده‌ایم و استعدادهای مختلف را از نقاط دور کشور پیدا می‌کنیم و به آکادمی تزریق می‌کیم نه اینکه مانند تیم امید که برهانی با آن تیم قهرمان شد اما فصل بعد بازیکنانش جدا شدند باید قراردادهای حرفه‌ای ببنیدیم که یک پشتوانه خوبی برای بزرگسالان داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز