خبرگزاری کار ایران

نجاتی: المپیک توکیو برای من همه چیز بود/ اشتباه داوری رنگ مدالم را تغییر داد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۷۷۲

نماینده فرنگی کار کشورمان در المپیک توکیو گفت: همه چیز تا فینال خوب بود تا با اشتباه داوری کشتی را واگذار کردم و این اشتباه باعث شد رنگ مدالم از طلا به نقره تغییر کند.

علیرضا نجاتی نماینده کشتی فرنگی کشورمان در المپیک توکیو درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره برگزاری مسابقات جام تختی گفت: این مسابقات مانند سالهای پیش برگزار شد که میزبان این دوره از رقابت‌ها استان خوزستان و شهر خوب اهواز بود و تمام مدعیان حضور پیدا کردند. این رقابت‌ها به منظور انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای مسابقات آسیایی و جهانی سال آینده بود. 

دارنده مدال نقره آسیا درباره کشتی فینال جام تختی تصریح کرد:همه چیز تا فینال خوب بود تا با اشتباه داوری که مربی‌ام آقای روح اله میکائیلی گفتند همان‌جا کشتی را واگذار کردم و نیازی نمی‌بینم درباره اشتباه داوری توضیح بدهم چراکه هرچه که لازم بوده را ایشان گفتند و این اشتباه باعث شد رنگ مدالم از طلا به نقره تغییر کند.

 

نماینده کشتی فرنگی کشورمان درباره شرایطش بعد از المپیک توکیو بیان کرد: واقعا شرایط خوبی نداشتم، روحیمو کاملا از دست داده بودم چراکه المپیک توکیو برای من همه چیز بود. یک مدت تمرینی نداشتم چون روحیه خوبی برای شروع دوباره نداشتم و بعد از آن انتخاب شدم برای مسابقات امیدهای جهان صربستان که یک اردو تمرین کردم و مدال برنز را  در وزن جدید یعنی63 کیلوگرم کسب کردم.

نجاتی: المپیک توکیو برای من همه چیز بود/ اشتباه داوری رنگ مدالم را تغییر داد!

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: بعد از رقابت‌های جهانی و استراحت کوتاه به وزن سابق و وزن المپیکی‌ام برگشتم و با یک تیم در لیگ قرار داد بستم و خداراشکر کشتی ‌هایم را بردم.

علیرضا نجاتی درمورد آمادگی‌اش در جام تختی عنوان کرد: آمادگی خیلی بالایی داشتم و بجز طلا و کسب عنوان نخست به چیز دیگری فکر نمی‌کردم. اشتباه داوری کشتی را از دستم درآورد. امیدم را از دست نمی‌دهم با توکل به خداوند در اردوها تمرین می‌کنم و قطعا نتیجه می‌گیرم.

او در واکنش به رقابت‌های آسیایی و جهانی سال آینده گفت: هدفم بازی‌های آسیایی است و تمام تلاشم را خواهم کرد.

او در پایان صحبت‌هایش با اشاره به حمایت فدراسیون کشتی بیان کرد: خداراشکر شرایط کشتی خوب شده و فدراسیون کشتی و دکتر دبیر حمایت و توجه خوبی تاکنون نسبت به کشتی‌گیران و پیشرفت کشتی داشته‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز