خبرگزاری کار ایران

منجزی: با خودم عهد کرده بودم یا می‌برم یا می‌میرم/ مادرم در فینال خیلی استرس داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۴۰۸

قهرمان کشتی فرنگی گفت: در زمان مسابقه نمی‌دانستم بر استرس مبارزه غلبه کنم یا نگران مادرم باشم.

امیرقاسمی منجزی قهرمان کشتی فرنگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره فینال سنگین وزن کشتی فرنگی جام تختی و کسب مدال طلا  اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم مسابقات به خوبی به اتمام رسید. واقعا یکی از سخت‌ترین کشتی‌های زندگی‌ام را در مبارزه فینال انجام دادم، چرا که نمی‌دانستم به فشار و استرس مبارزه فینال غلبه کنم یا اینکه مادرم آن بالا اتفاقی برایش رخ ندهد.

دارنده 2 مدال طلای قهرمانی آسیا ادامه داد: مسابقات جام تختی در سطح بالایی برگزار شد و خیلی سخت بود. خدا را شکر توانستم حداقل در این شرایط بد کرونایی و اقتصادی ذره‌ای دل مردم را شاد کرده باشم.

قاسمی منجزی درباره حضور مادرش در مبارزه فینال اظهار داشت: خیلی سخت بود و دیگر هیچ وقت اجازه نمی‌دهم که برای تماشای مسابقاتم به سالن بیاید. من خیلی اذیت شدم و می‌ترسیدم که او دچار مشکل شود. قرص آرامش بخش به او دادیم که مشکلی پیش نیاید. 

او در پاسخ به این سوال که در صورت شکست مقابل دیدگاه مادرش چه می‌کرد، یادآور شد: عهد کرده بودم یا می‌برم یا می‌میرم.

قهرمان کشتی فرنگی در پایان صحبت‌هایش گفت: من کشتی‌گیر ایرانم و فرقی ندارد کجا باشم فقط می‌جنگم چه پشت خط چه جلوی خط.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز