خبرگزاری کار ایران

فوری: ژستد و یامگا بازی نمی‌توانند مقابل نساجی بازی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۳۶۲

دو مهاجم خارجی استقلال در دیدار امروز قادر به همراهی آبی‌پوشان نیستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که استقلال تا ساعاتی دیگر آماده دیدار مقابل نساجی خواهد شد یک اتفاق بد برای این تیم رخ داده است.

کوین یامگا و رودی ژستد، دو مهاجم خارجی استقلال که از مهره‌های کلیدی این تیم هستند به دلیل نداشتن مجوز کار امکان حضور در بازی مقابل نساجی را ندارند و فرهاد مجیدی باید بدون این دو نفر تیمش را برابر نساجی ارنج کند.

طبق قانون کار برای اتباع خارجی در ایران مجوز کار بر اساس مدت قرارداد حضور آنها به صورت سالیانه صادر می‌شود و اداره کار آن را صادر و بر اساس آن مالیات گرفته می‌شود.

مسئولان باشگاه استقلال به جای گرفتن مجوز کار برای آنها اقامت توریستی برایشان گرفته‌اند و به همین دلیل اجازه کار در ایران ندارند و مدت یک ماهه ویزای توریستی آنها هم به اتمام رسیده است.

ظاهراً تنها راه قانونی برای رفع این مشکل خروج آنها از کشور و ورود دوباره است تا ویزای توریستی یک ماهه جدید برایشان صادر شود و این کار تا زمان بازی با نساجی امکان پذیر نیست.

بدین ترتیب در صورت حضور این دو بازیکن در ترکیب امروز استقلال مقابل نساجی این باشگاه ممکن است با شکایت و دردسر جدیدی روبرو شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز