خبرگزاری کار ایران

ماجرای یک رفت و آمد پر سرو صدا؛ از حضور موقت محرم تا حذف بی سروصدای مرزبان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۲۳۶

با وجود بازگشت محرم نویدکیا به اردوی سپاهان در دیدار با تراکتور هنوز وی تصمیم قطعی برای ادامه همکاری با طلایی پوشان ندارد و قرار است بعد از بازی با تراکتور در نشستی با مدیران باشگاه در این مورد صحبت شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در شرایطی که محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان به قطع همکاری با این تیم اصرار داشت و حتی حاضر نشد در جلسات تمرینی شرکت کند، روز گذشته و در لحظه آخر هنگام پرواز به سمت تبریز به اردوی تیم اضافه شد و همراه کاروان طلایی پوشان برای بازی با تراکتور به این شهر سفر کرد. اتفاقی که غیر منتظره به نظر می‌رسید و شاید کمتر کسی انتظار آن را داشت.

 

استعفای اول در سکوت

نتایج نه چندان خوب سپاهان و از دست رفتن شانس قهرمانی و فاصله گرفتن از کورس رقابت با استقلال و پرسپولیس از یک سو و فشار هواداران ناراضی از سوی دیگر باعث شده بود محرم نویدکیا از خیلی وقت قبل به فکر جدایی از این تیم بیافتد و یک بار هم پیش از این پس از بازی مقابل مس رفسنجان و شکست در این دیدار بود که استعفای شفاهی خودش را سربسته اعلام کرد و دو روز بعد در نشستی که با مدیران باشگاه داشت این استعفا را به صورت کتبی هم ارائه داد ولی با آن به طور جدی مخالفت شد و اگرچه سپاهانی‌ها سعی داشتند این موضوع رسانه‌ای نشود ولی منابع خبری آن را به بیرون انتقال داده و خبرش به سرعت در رسانه‌های رسمی و غیر رسمی پخش شد. به هر جهت در آن مقطع با استعفای نویدکیا مخالفت شد تا اینکه چند هفته بعد این ماجرا تکرار و این بار شکل علنی به خود گرفت.

 

پیشنهاد تغییر در کادرفنی رد شد

در تعطیلات نیم فصل به نویدکیا پیشنهاد جذب یک مربی تئوریسین خارجی و اضافه شدنش به کادرفنی داده شد تا همان نقشی که گابریل پین در استقلال ایفا می‌کند را در کنار نویدکیا داشته باشد و بتواند با دانش و تجربه خودش سطح فنی سپاهان را ارتقا دهد ولی این موضوع با مخالفت نویدکیا روبرو شد و او به حمایت از کادرفنی فعلی خودش پرداخت و اعلام کرد اگر قرار به ادامه همکاری است با همین نفرات به کارش ادامه خواهد داد.

 

استعفای دوم؛ این بار ماجرا جدی بود

اگرچه اینطور به نظر می‌رسید که استعفای اول نویدکیا بعد از بازی با مس بیشتر جنبه یک شوک به تیم را داشت و از جهت تقویت روحیه تیم از آن استفاده شد ولی استعفای دوم کاملاً جدی بود و نویدکیا دیگر قصد بازگشت به اردوی طلایی پوشان را نداشت و به همین دلیل وقتی دو بار با استعفای کتبی و شفاهی او مخالفت شد بازهم به تمرینات و اردوی قبل از بازی با تراکتور اضافه نشد و قصد نداشت همراه تیم به تبریز برود و ناگهان در لحظات پایانی سفر به تبریز او به جمع بازیکنانش اضافه شد و تیم را به مقصد تبریز همراهی کرد.

 

بازگشت محرم قطعی نیست

برخلاف آنچه در رسانه‌ها مطرح شده نویدکیا هنوز به طور قطع به جمع سپاهانی‌ها باز نگشته است و او همچنان بر جدایی از این تیم اصرار دارد ولی به دلیل اینکه نشست هیات مدیره برای بررسی این موضوع قرار  بود بعد از بازی با تراکتور برگزار شود از همین رو ساکت و مدیران باشگاه در تماس با نویدکیا از وی خواستند موقتاً و تا زمان رسیدگی به موضوع استعفایش در هیات مدیره به تیم برگردد و مجموعه را در این دیدار همراهی کند و نویدکیا هم برای کمک به تیم قبول کرد در این سفر همراه تیم باشد ولی ظاهراً او قصد بر عهده گرفتن امور فنی را ندارد و حتی نظرش بر این بوده که در بازی هم روی نیمکت نباشد و از روی سکوها کار را دنبال کند. اگرچه اطرافیان باشگاه سعی دارند نظر نویدکیا را برای نشستن روی نیمکت جلب کنند. کما اینکه او در نشست خبری قبل از بازی هم حاضر نشد و تکسیرا که امور فنی را موقتاً بر عهده گرفته بود در نشست خبری حضور پیدا کرد و اینطور که پیداست فعلاً مسائل فنی در اختیار این سرمربی پرتغالی قرار دارد.

 

حذف بی سرو صدای مرزبان و کریمی؟

بعد از استعفای نویدکیا، علیرضا مرزبان و محمود کریمی هم از سپاهان جدا شدند و حالا که نویدکیا به ظاهر به جمع سپاهانی‌ها برگشته خبری از حضور این دو نفر در اردو نیست. ظاهراً این ماجرا چند وقتی است که در مجموعه سپاهان شکل گرفته و از همان زمان که بحث تقویت کادرفنی و اضافه شدن مربی خارجی مطرح بود تلاش‌هایی برای کنار گذاشتن مرزبان صورت گرفته بود که با مخالفت صریح نویدکیا همراه شد. سرمربی سپاهان در تلاش است تا مرزبان را دوباره به جمع اعضای کادرفنی برگرداند ولی تا این لحظه نظر او جلب نشده و با توجه به اینکه مخالفت هایی بابت حضور او در باشگاه وجود دارد شاید این موضوع عملی نشود.  ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان سپاهان هم که اخیراً جرو بحث هایی با مرزبان داشتند مخالفت خود با حضور او را در تیم به مدیریت انتقال داده بودند و حالا این موضوع محل اختلاف نویدکیا با باشگاه است. به هر جهت اگر بنا بر ادامه همکاری سپاهان و نویدکیا پس از بازی با تراکتور باشد احتمالاً بازگشت مرزبان یکی از شروط اصلی وی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز