خبرگزاری کار ایران

رسمی: بیلسا از هدایت لیدزیونایتد برکنار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۹۶۵

باشگاه لیدزیونایتد اعلام کرد مارچلو بیلسا از سمت سرمربیگری این باشگاه برکنار شده است.

به گزارش ایلنا، باشگاه لیدزیونایتد به صورت رسمی تایید کرد به همکاری با مارچلو بیلسا پایان داده است.

این سرمربی 66 ساله بیش از سه سال و نیم هدایت تیم لیدزیونایتد را برعهده داشت و در ژوئن 2018 هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

آندره آ رادریزانی، رئیس باشگاه لیدز یونایتد گفت: "این سخت ترین تصمیمی بود که در طول دوران مسئولیتم با در نظر گرفتن همه موفقیت هایی که مارسلو در این باشگاه داشته است، در لیدز یونایتد داشتم. با مارسلو به عنوان سرمربی، ما سه فصل باورنکردنی داشتیم و روزهای خوب به الندرود بازگشت. او فرهنگ باشگاه را تغییر داد و ذهنیت پیروزی را برای همه ما به ارمغان آورد. لحظات خلق شده، به ویژه در فصل 2019/20 و صعود به لیگ برتر، البته در تمام خاطرات ما، از جمله من و هواداران، ماندگار خواهد بود.

با این حال، من باید به نفع باشگاه عمل کنم و معتقدم که اکنون برای تضمین وضعیت لیگ برتر نیاز به تغییر است. نتایج و عملکردهای اخیر انتظارات ما را برآورده نکرده است. ما خود را در موقعیت پرمخاطره لیگ می‌بینیم و احساس می‌کنم اکنون زمان مناسبی برای جذب سرمربی جدید است تا در مرحله تعیین‌کننده فصل تأثیر بگذارم. طبیعتاً من و سایر اعضای باشگاه می‌خواهم از مارسلو به خاطر تلاش‌ها و دستاوردهایش تشکر کنم و برای او بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز