خبرگزاری کار ایران

فاستر، مس‌ترین سنگربان لیگ برتر انگلیس که در اولدترافورد کلین شیت کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۵۰

فاستر به مسن ترین دروازه بانی تبدیل شد که در اولدترافورد دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

به گزارش ایلنا، بن فاستر، دروازه بان سابق منچستریونایتد، روز شنبه با کنار گذاشتن بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو و کسب کلین شیت برای واتفورد در اولدترافورد، نمایش درخشانی را ثبت کرد.

فاستر 38 ساله به مسن‌ترین دروازه بان تیم میهمان تبدیل شد که یونایتد را در لیگ برتر از گلزنی ناکام گذاشت زیرا شیاطین سرخ یک بعد از ظهر ناامیدکننده را تحمل کردند.

کریستیانو رونالدو و همبازیانش در 90 دقیقه 22 شوت زدند اما در نهایت مجبور شدند به تساوی 0-0 مقابل تیمی که برای عدم سقوط تلاش می‌کند، رضایت دهند.

سنگربان تیم واتفورد که در طول اقامت پنج ساله بین سال‌های 2005 تا 2010 ، 23 بازی برای یونایتد انجام داد، روز شنبه ثابت کرد که مانند خاری در چشم آنها بود.

او سه مهار مهم را برای حفظ آنها انجام داد، در حالی که ضربه کریستیانو رونالدو تنها پس از 4 دقیقه به تیر دروازه برخورد کرد اما نتوانست نام خود را در جدول گلزنان ثبت کند. این مهاجم روز سختی را در مقابل دروازه حریف سپری کرده است.

تنها یکی از 15 گل او از زمان بازگشت به یونایتد از ابتدای سال 2022 به ثمر رسیده است و او اکنون در 8 بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رسانده است.

تساوی روز شنبه دو پیروزی متوالی در لیگ برتر را برای قرمزها به پایان رساند، اگرچه آنها از 3 ژانویه در لیگ شکست نخورده اند. آرسنال رده پنجمی با دو امتیاز کمتر از شیاطین سرخ یک پله فاصله دارد اما سه بازی کمتر انجام داده است، اگرچه به دلیل حضور لیورپول در فینال جام اتحادیه روز یکشنبه مقابل چلسی، آنها این آخر هفته بازی نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز