خبرگزاری کار ایران

یزدانی: خوشحالم در یاشارداغو کشتی خواهم گرفت/ بعد از جهانی نروژ آمادگی خوبی داشتم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۸۳۹

نائب قهرمان کشتی آزاد بزرگسالان جهان گفت: خداراشاکرم که این فرصت به من داده شده که در جام یاشاردوغو به میدان بروم.

امیرمحمد یزدانی نائب قهرمان کشتی آزاد جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره مسابقات جام_یاشارداغو(ترکیه) اظهار کرد: این دومین مرتبه است که به طور رسمی، بعد از مسابقات قهرمان کشوری گرگان، در وزن 70 کیلوگرم است. قهرمانان و مدعیان زیادی قرار است در جام یاشاردوغو ترکیه کشتی بگیرند و امیدوارم برای من هم تجربه خوب و همراه با کسب قهرمانی باشد. تمام تلاشم را می‌کنم تا در این رقابت‌ها بهترین نتیجه را بدست آورم.

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان درباره مثبت شدن تست کرونایش قبل از مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: تست اولم مثبت بود، اما دو تست بعدی که دادم، منفی شد و مجوز حضور در مسابقات کشوری را گرفتم.

دارنده مدال نقره کشتی آزاد جهان با اشاره به عملکردش در سال 2021 گفت: فکر می‌کردم خیلی سخت باشد ولی اینطور نبود. به  نظرم امسال می‌توانم در این وزن هم صاحب دوبنده تیم ملی شوم و به مسابقات جهانی 2022 بروم. البته حریفان خیلی خوبی دارم، همه به هم نزدیک هستیم، باید تلاش زیادی کنم. هر کسی بیشتر زحمت بکشد، صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد. امیدوارم در جام تختی که مرحله سوم چرخه محسوب می‌شود، کشتی‌های خوبی بگیرم. احتمال اینکه آنجا مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در 70کیلو هم بشود، وجود دارد، بنابراین مسابقه مهمی است.

آزاد کار جوان کشورمان درباره آمادگی‌اش پس از کسب مدال نقره جهان2021 تصریح کرد: خداراشکر بعد از مسابقات جهانی نروژ آمادگی خوبی داشتم اما کمی  قبل از شروع مسابقات کشوری مریض شدم، فکر می‌کنم ویروس امیکرون بود چراکه بعد از من، پدرم و مادرم نیز بیمار شدند. از نظر بدنی سرحال بودم اما روی تشک از نظر تنفسی کم می‌آوردم و شاید عوارض طبیعی همین ویروس بوده است.

یزدانی: خوشحالم در یاشارداغو کشتی خواهم گرفت/ بعد از جهانی نروژ آمادگی خوبی داشتم!

او در پایان صحبت هایش با اشاره حضور تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام یاشارداغو گفت: خداراشاکر م که این فرصت به من داده شده که در جام یاشاردوغو به میدان بروم. مسابقه‌ای که رنکینگ دارد و هم در 70 کیلوگرم و هم در سایر اوزانش قرار است کشتی‌گیران خوب و مدعی در آن شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز