خبرگزاری کار ایران

امامی فر: ماجدی با اجرای صحیح قوانین این کشتی متلاطم را به آرامش می رساند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۷۵۷

رییس مرکز ملی فوتبال می گوید مطمئنا سرپرست فدراسیون فوتبال از تمام ظرفیت های موجود فدراسیون فوتبال در راستای موفقیت و روند رو به رشد استفاده خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا امامی فر، رییس مرکز ملی فوتبال ضمن تبریک به میرشاد ماجدی عنوان کرد: در واقع در راستای اختیاراتی که هیات رییسه فوتبال داشت، میرشاد ماجدی را به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال انتخاب کردند. مطمئنا ایشان هم از تمام ظرفیت های موجود فدراسیون فوتبال استفاده خواهند کرد و در واقع با اجرای صحیح قوانین بتوانند این کشتی متلاطم را به آرامش برسانند.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین در بحث تیم ملی فوتبال بزرگسالان و حضور در جام جهانی قطر به دنبال این هستیم که در این جام جهانی یک اتفاق خوب و جدید برای تیم ملی فوتبال کشورمان رخ بدهد تا بتواند برای اولین بار از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند. تیم های ملی فوتسال، فوتبال ساحلی، رده های پایه و تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان جایگاه مشخصی در آسیا داریم و زبانزد هستیم.

رییس مرکز ملی فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: با تجربه ای که ماجدی در فوتبال دارد، احساس می کنم بتواند راه گشای فوتبال کشورمان باشد و از هر جهت مورد اعتماد هستند. آنچه چیزی که برای وی مهم است استفاده از دانش، تجربه و تخصص افرادی هستند که در این برهه از زمان می توانند به ایشان کمک کنند. در همین راستا ما هم با همه توان در مرکز ملی فوتبال هر کمکی که از دست مان برآید کوتاهی نخواهیم کرد. امیدوارم هر چه سریعتر فدراسیون فوتبال به آرامش برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز