خبرگزاری کار ایران

یزدان دوست: امیدوارم اولین باخت استقلال مقابل ما باشد/ برای برد مقابل نساجی به میدان می‌رویم

مدافع صنعت نفت آبادان گفت: فکر می‌کنم عملکرد و نتیجه خوبی را تاکنون کسب کرده‌ایم و تنها تیمی هستیم که با این حجم از مشکلات که مهمترین آن دریافتی است بازی می‌کنیم و در حال حاظر در جایگاه 7ام جدول قرار داریم.

رضا یزدان دوست مدافع صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تساوی تیمش و شرایط بازی مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: ابتدا باید بگویم بازی مقابل فجر سپاسی بار فنی نداشت و در طول نود دقیقه بازی کلا الی 80 دقیقه فکر می‌کنم بازی در هوا بوده است. ما مراقب بودیم اول سلامتی‌مان حفظ شود و بعد از آن دوستداشتیم بازی را ببریم اما اصلا نمی‌شد بازی کرد چراکه تیم از دسترس خارج شده بود و فوتبال بازی کردن ما با شیوه علی آقا بازی کردن روی زمین است اما، مقابل فجرسپاس اصلا نمی‌شد این بازی را به شیوه خودمان ارائه بدهیم.

مدافع صنعت نفت آبادان در ادامه بیان کرد: ما تمام سغی‌مان را کردیم که بازی را کنترل کنیم و در شرایطی که آنها تمرین می‌کنند در آن چمن، قطعا به لحاظ عادت هم شرایط بهتری را نسبت به تیم ما داشتند. سعی کردیم کنترل کنیم مصدوم نشویم و بعد از آن اگر توانستیم ببریم اگر نه حداقل باخت نداشته باشیم. خداراشکر در این شرایط یک امتیاز کسب کردیم که نتیجه رضایت‌بخشی است.

یزدان دوست با اشاره به عملکرد تیمش در ادامه بیان کرد: فکر می‌کنم عملکرد و نتیجه خوبی را تاکنون کسب کرده‌ایم و تنها تیمی هستیم که با این حجم از مشکلات که مهمترین آن دریافتی است بازی می‌کنیم و در حال حاظر در جایگاه 7ام جدول قرار داریم. هیچ تیمی مانند صنعت نفت مشکلات مالی ندارد، حتی تیم پدیده هم بیشتر از ما دریافتی داشته است. ما 30 درصد دریافتی داشته تازه آن هم با ده ها بار اعتراض و اعتصاب و این موضاعات باز هم همه بچه ها با تمام توان جنگیدند.

او درادامه افزود: آقای کی‌شمس خیلی زحمت می‌کشند و برها ایشان را دیده‌ام که شبانه روز پایه کار هستند. هر زمان ایشان را دیده‌ام یا در جلسه با مدیران بالادست هستند یا در حال تلاش برای بچه‌ها اما خداراشکر امسال علی آقا کنارشان هستند. فکر می‌کنم با روند و برنامه‌ای که آقای منصوریان دارند روند تیم باز هم صعودی باشد. 3  هفته ابتدای فصل که نتایج را واگذر کردیم ایشان نبودند و در ادامه که آمدند دیدید که چگونه تغییر کرد و بازی به بازی رو به جلو پیش رفتیم.

مدافع صنعت آبادان درباره بازی بعد تیمش مقابل صنعت نساجی مازندران گفت: تیم نساجی فکر می‌کنم یکی از بهترین تیم‌های لیگ باشد به لحاظ سبک فوبالی که دارد و مربی با دانشی دارد. ما برای بردن می‌رویم چراکه به این سه امتنیاز نیاز داریم. باید یک تکانی در جدول بخوریم. ما با مس رفسنجان در جدول 4 امتیاز اختلاف داریم و امیدواریم که به زودی و در ادامه فصل جایگاه شایسته‌ای را در جدول لیگ برتر تصاحب کنیم. در بازی‌های پیش رو فقط فکر می‌کنم با تیم استقلال بیرون از خانه بازی داشته باشیم که این موضوع به نفعمان است و شانس کسب امتیاز را برایمان بیشتر می‌کند. امیدوارم اولین باخت استقلال مقابل ما باشد.

او در پایان با اشاره به عدم جداییش از صنعت نفت در نیم فصل و جدایی احمد گوهری گفت: متاسفانه یک قانونی وجود دارد در فدراسیون فوتبال ما که در دنیا اینگونه نیست، اگر بازیکنان به 50 درصد نرسند میتوانند قرارداشان را فسخ کنند اما در بخشنامه داخلی فدراسیون فوتبال این قانون حذف شده است و گفته اگر بند 50 درصد را در قرارداد داشته باشید می‌توانید فسخ کنید در غیر اینصورت امکان ندارد جدا شوید. احمد گوهری خداراشکر این بند را در قراردادش داشت و به پرسپولیس ملحق شد که برایش آرزوی موفقیت دارم. من شروین و چند نفر دیگر نتوانستیم از این فرصتمان استفاده کنیم با اینکه پیشنهادات خیلی خوبی داشتم. درحال حاظر ناراحت نیستم که نتوانستم جدا شوم چراکه در تیم شهرم بازی می‌کنم و راضی هستم.

کد خبر : ۱۱۹۸۶۷۰