خبرگزاری کار ایران

خرمزی: آقای رجبی! آرزو داشتی کنار خطیبی بازی کنی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۸۶

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نسبت به اظهارات مربی فولاد واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، محمود خرمزی در واکنش به اظهارات حمیدرضا رجبی مربی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم گفت: آقای رجبی! احترام کسی که آرزوی بازی کردن در کنارش را داشتید را نگه دارید. شما هنوز در حد و اندازه‌های آقا رسول خطیبی نیستی که نام‌اش را می‌بری.

وی ادامه داد: او اگر می‌خواهد نام رسول خطیبی را ببرد، باید از ایشان اجازه بگیرد و طوری حرف نزند که انگار او کاپیتان تیمِ آقا رسول در زمان بازی‌اش بوده!

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع در بین فوتبالیست‌های قدیمی بحث احترام بوده ولی متاسفانه برخی‌ها هنوز یاد نگرفته‌اند که احترام بزرگترشان را نگه دارند و فقط می‌خواهند با سر و صدا کارشان را پیش ببرند.

خرمزی درباره دیدار با فولاد عنوان کرد: نیمه اول بازی در دست ما بود ولی فولاد روی ضدحملات چند موقعیت داشت و بخاطر همین آنها فکر کردند تیم بهتری بوده‌اند، اما آقای رجبی! کل ایران بازی‌ها را می‌بینند و متوجه شده‌اند که نیمکت شما برای یک برد چه کارهایی انجام می‌دهد. از ثانیه ۳۰ بازی شروع به شلوغ کاری کردید و می‌خواستید داور را از همان شروع مسابقه تحت تاثیر قرار بدهید. این کارها را تمام کنید، برای فوتبال زشت است.

مربی آلومینیوم ادامه داد: خلاصه بازی را بردید و مبارکتان باشد ولی آقای رجبی حواست را جمع کنید و بی‌احترامی‌هایتان را کنار بگذارید. شما هنوز خیلی کوچکتر از این حرف‌ها هستید که اسم رسول خطیبی را به زبان بیاورید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز