خبرگزاری کار ایران

رجبی: شیری به جمع ما ملحق خواهد شد/ پاتوسی در فولاد خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۶۷۱

تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا در ورزشگاه خانگی خود باید در برابر آلومینیوم اراک به میدان برود.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا رجبی مربی تیم فولادخوزستان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر آلومینیوم اراک گفت:فردا یک بازی سخت مقابل آلومینیوم اراک داریم. تیمی که بسیار دونده و پرتلاش است و درگیرانه بازی می‌کند. این تیم بازیکنان سرعتی در خط جلوی خود دارد و همین باعث می‌شود کار ما بسیار سخت شود. امیدواریم بتوانیم بهترین نمایش را داشته باشیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درباره اینکه آیا مهدی شیری با فولاد قرارداد بسته است و همچنین جذب بازیکن آسیایی، خاطرنشان کرد: در ابتدا جا دارد از آقای گرشاسبی مدیرعامل باشگاه، اعضای هیات مدیره، همچنین مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولادخوزستان که توانستند بسیار به ما کمک کنند و شرایط را برای جذب بازیکن فراهم کردند، تشکر کنم. تاکنون موفق به جذب ۵ بازیکن شده‌ایم که از این موضوع خوشحالیم. درباره شیری هم مذاکرات انجام شده و توافقات صورت گرفته است تا طی چند ساعت آینده به تیم ما ملحق شود. درباره بازیکن آسیایی نیز چون هنوز زمان داریم، در چند روز آینده باشگاه همچنان پیگیر است تا یک بازیکن آسیایی جذب شود. 

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه آقای نکونام از روند تیم رضایت دارد، آیا می‌توان به موفقیت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا امیدوار بود، عنوان کرد: در دو سال اخیر با توجه به بسته بودن پنجره مان به تیم بسیار فشار آمد و امسال هم با توجه به اینکه از ابتدای فصل همراه با تیم نبودیم، شرایط را برای تیم سخت می‌کند ولی با توجه به نفراتی که جذب شده است و البته زمان می‌برد تا هماهنگ شوند، باید بگویم با تمام انرژی و توانمان سعی می‌کنیم از نام بزرگ فولاد دفاع کنیم و بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم و در لیگ قهرمانان آسیا نیز از مرحله اول صعود کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای بازی فردا حمید بوحمدان را به دلیل اخراج دربازی با پرسپولیس در سوپرجام در اختیار نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز