خبرگزاری کار ایران

آزمون: با تلفیrی از بازیکنان جوان و نوجوان به تاجیکستان می رویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۰۰۳

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 18 سال گفت: با تلفیقی از بازیکنان رده سنی نوجوانان و جوانان به تورنمنت کافا اعزام می شویم.

به گزارش ایلنا، با توجه به برگزاری تورنمنت فوتبال زیر18 سال کافا، اردوی آماده سازی تیم ملی دختران در این رده سنی از روز 20 بهمن ماه آغاز خواهد شد. مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 18 سال در این خصوص گفت:به خاطر حضور در کافا اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال دختران از چند روز آینده از سر گرفته می شود تا بازیکنان را ارزیابی و برترین ها را به این تورنمنت اعزام کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال در ادامه در خصوص این موضوع که برخی از مربیان در تماس های مختلف اعلام کردند معیار انتخاب بازیکنان برای حضور در کافا چه بود؟ گفت: باید بگویم که فرصت بسیار اندکی برای حضور در این تورنمنت داریم، باعث شد تا اردوی انتخابی برگزار نشود و با ترکیبی از ملی پوشان نوجوان و جوان که تجربه حضور در تورنمنت کافا را دارند، نفرات را به اردو دعوت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رقابتهای قهرمانی آسیا در سال آینده را پیش رو داریم، اردوی های انتخابی خود را مجددا آغاز خواهیم کرد و بازیکنان را مد نظر داریم تا به شاکله اصلی تیم برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال هدف از حضور در تورنمنت کافا را کسب تجربه دانست و گفت: ضمن اینکه نیم نگاهی به کسب عنوان در این تورنمنت داریم، اما هدف اصلی حضورمان در بازیهای کافا به دست آوردن تجربه برای بازیکنان است. ما سال قبل عملکرد خوبی داشته و بدون شکست و بخاطر تفاضل گل نایب قهرمان شدیم.در واقع مسابقات کافا فرصت خوبی است برای تیم های حاضر در مرکز آسیا که در شرایط مسابقه قرار گیرند و تجربه کسب کنند.باید نهایت استفاده را به لحاظ کسب تجربه برای بازیکنان و شناخت کادر فنی از عملکرد ملی پوشان بکار برده تا به هدفمان که حضوری موفق در رقابتهای قهرمانی آسیا است، برسیم.

آزمون ادامه داد: با توجه به اینکه در پست هافبک چپ، دفاع چپ و پست های کلیدی نیازمند حضور بازیکنان با اسعتداد و پر تجربه هستیم، سعی می کنیم تا نقاط ضعف و قوت تیم را ارزیابی کنیم تا بتوانیم به شرایط خوب و ایده آلی برسیم.

وی در پایان گفت: قرار است تا کمیته جوانان در رده سنی جوانان بانوان اردوهای استعدادیابی را برگزار کند که بدون شک این برنامه کمیته جوانان کمک بسیار بالایی به روند انتخاب بازیکنان مستعد به ما خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز