خبرگزاری کار ایران

درخشان: امیدوارم درویش پرسپولیس را از بحران نجات دهد/ تماشاگران خانم باید در بازی‌های لیگ هم حضور پیداکنند/ گل‌محمدی فشار زیادی را تا کنون متحمل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۷۲۱

پیشکسوت اسبق پرسپولیس گفت: متاسفانه سالهاست این مشکلات را برای پرسپولیس یدک می‌کشیم. یحیی گلمحمدی فشار زیادی را تا کنون متحمل شده است

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی و حواشی اخیر پرسپولیس اظهار کرد: ابتدا به همه‌ی بچه‌های تیم ملی و مردم عزیز کشورمان تبریک می‌گویم، همانطور که می‌دانید رفتن به جام جهانی یک افتخار و لذتی‌است که بازیکنان باغیرت ملی‌پوش برایمان رقم زدند که به آنها خسته نباشید می‌گویم. خوشحالم که تیم ملی ما بدون دردسر صعود کرد و مردم‌مان خوشحال شدند. با این‌ همه مسائل و مشکلات و تاکید های فیفا، حضور بانوان در استادیوم قطعی شد و شاهد حضور تماشاگران خانم در بازی‌های ملی باشیم. این موضوع اگرچه با فشار و با تحمیل انجام شد اما خوشحالیم که این اتفاق رقم خورد و از لذت و هیجان تماشاگر بودن برخوردار شدند. بانوان کشورمان مظلوم هستند و لایق بهترین‌ها امیدوارم که اتفاقات خوبی رقم بخورد و شاهد حضور همیشگی بانوان باشیم.

او ادامه داد: تاریخ ما نشان داده که حضور بانوان قطعاً مثمر ثمر خواهد بود. خدا را شکر که قدم اول برداشته شد و شاهد حضور جمعی از بانوان کشورمان باشیم. ما محرومیت هارا هر چقدر بیشتر کنیم مشکلات بیشتر خواهند شد. مطمئنم با حضور بانوان خیلی از مسائل اخلاقی هم حل می‌شود و اگر دور از تعصبات نگاه بهتری داشته باشیم اتفاقات مثبتی رقم می‌زنیم.

درخشان در ادامه صحبت‌هایش افزود: به نظر من حضور بانوان باید در لیگ هم اتفاق بیفتد. نشدنی نیست! مگر بازی ملی با بازی لیگ چه تفاوتی دارد؟ در هرصورت باید این شرایط توسعه پیدا کند و شاهد حضور خانواده‌ها، مرد و زن در کنار هم باشیم و فوتبال زیباتری را ببینیم. من فکرمی‌کنم توجه را بیشتر می‌کند، حساسیت را بیشتر می‌کند و از نظر روحی و روانی برای مردم بهتر است چراکه یک روزشان را به خوبی سپری می‌کنند و می‌توانند از یک محیط سالم استفاده کنند.

او در واکنش به عملکرد تیم ملی بانوان بیان کرد: عملکرد بانوان تاکنون بسیار خوب بوده و با اینهمه محدودیت و نداشتن بازی‌های تدارکاتی، همین که حضور پیدا کردند یک قدم خیلی بزرگی را برداشتند. فکر می‌کنم در آینده نتایج خیلی بهتر شود و بیشتر توجه شود به فوتبال بانوان و ما بتوانیم شکوفایی این خانم های و.رزشکار را ببینیم. باتوجه به اینکه توجه آنچنانی به آنها نشده، بازی های تدارکاتی نداشتند وخیلی از مسائل اولیه را که باید لحاظ کنند را نداشتند ولی با همه‌ی این مسائل حضور خودشان را نشان دادند و بنظر من با اینکه نتایج خیلی خوبی نگرفتند اما حضورشان در این مسابقات قدم مثبتی بوده برای پیشبرد ورزش برای خانم‌ها در آینده نزدیک.

درخشان در واکنش به غیبت برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق بیان کرد: اول از همه برای ما کسب 3 امتیاز و رفتن به رقابت ‌های جام جهانی مهم بود که خداراشکر به این مهم دست پیدا کردیم. باید بگویم تفاوتی بین بازیکنانی که بر روی نیمکت بودند و یا در زمین بازی بودند نیست همه آنها یک هدف دارند و طبق شرایط و نظر سرمربی حضورشان تعیین می‌شود. تیم ما سطح کیفی خیلی خوبی دارد. تنها سالی است که نسبت به سال‌های گذشته اختلاف سنی خیلی کمتر است و بازیکنان خیلی خوبی را در تیم ملی داریم. بجر دو بازیکن که در زمین بودند بقیه‌ انها لژیونر هستند.

ادامه داد: بنظر من تیم خیلی خوبی داریم اما برای حفظ و توسعه فنی این تیم نیاز دارد در آینده یکسری مسائل را لحاظ کنیم. خوشبختانه با نبودن یکسری از بازیکنان نتیجه خوبی گرفتیم. ما در آسیا بازی کردیم و باید به فکر جام جهانی و سطح خیلی بالاتری از رقابت‌های فوتبال باشیم. در جام جهانی تیم های خیلی بزرگ، مربیان خیلی بزرگی را روی نیمکت هستند که هر کدام از آنها PHD این کار را دارند و مطمئناً کار برای ما سخت تر خواهد شد تا به آنها برسیم.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به حواشی این تیم و عملکرد مدیرعامل این تیم افزود: متاسفانه سال‌هاست این مشکلات را برای پرسپولیس یدک می‌کشیم. یحیی گل‌محمدی فشار زیادی را تا کنون متحمل شده است و خودش هم انتظار دارد توجه بیشتری به تیمش و بازیکنانش شود. نیازمند امکانات بیشتری برای رفتن رو به جلو دارد. با جابجا کردن مدیر عامل چیزی عوض نمی‌شود مدیرانی که می‌آیند باید تلاش کنند مشکلات پرسپولیس را حل کنند و اینکه ده مدیر عامل عوض شود و مشکلات همان باشد دردی  دوا نمی‌شود. امیدوارم با آمدن آقای درویش مشکلات حل شود و این تیم بزرگ از بحران آزاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز