خبرگزاری کار ایران

یزداندوست: از شکسته شدن حرمت منصوریان توسط بازیکنان ناراحتم/ آقایان فقط دروغ می‌گویند/ جز سرمربی مخاطب دیگری نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۷۲۴

باز یکن صنعت نفت آبادان گفت: آقای منصوریان مجبور شدند یکسری وعده‌ها بدهند و خود ایشان هم از مسئولین شنیده بود که عملی نشد و به همین دلیل مورد حمله بچه ها قرار گرفت.

رضا یزداندوست بازیکن صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره شرایط تیمش اظهار کرد: با توجه به اینکه در شروع بازی های نیم فصل خیلی نتوانستیم با شرایط سختی که داشتیم مانند نبود آقای منصوریان به علت بیماری کرونا اما در ادامه فصل به خوبی نشان دادیم که تیم‌مان چقدر توانایی دارد. با حضور علی آقا و و یکدل بودن و غیرت دسته جمعی همه‌ی بچه‌ها و بازیکنان توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. به غیر از یک بازی مقابل مس رفسنجان در بازی‌های دیگر شرایط‌ خوبی داشتیم و عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتیم.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: در ادامه بازی‌ها رفته رفته بهتر شدیم و در این 7 الی 8 هفته اخیر جایگاه‌ مان بهتر شد و به یک ثبات خوبی دست پیدا کردیم. باید بگویم با توجه به شرایط سختی که پشت سر گذاشتیم رتبه خیلی خوبی را توانستیم کسب کنیم. جایگاه هشتمی برای تیم ما یک رتبه دور از انتظار بوده است چرا که تیم ما با بودجه 40 میلیاردی و فقط 10 درصد دریافتی در یک نیم فصل عالی عمل کرده است.

یزدان دوست درباره اعتصابشان بعد از بازی با هوادار بیان کرد: همانطور که می‌دانید ما بعد از بازی با تیم هوادار به نشانه‌ی اعتراض و نه در تمرین حاضر شدیم و نه قصد داشتیم بازی کنیم. باز هم به ما وعده دادند که حقتان را می‌دهیم و با دروغ‌های پیاپی ما را راضی کردند که در بازی بعدی تیم هم حاضر شویم. گفتند 60 درصد هزیته‌تان را می‌دهیم، اما همه این حرف ها دروغ بود و هیچوقت هیچ کدام عملی نشد.

یزداندوست: از شکسته شدن حرمت منصوریان توسط بازیکنان ناراحتم/ آقایان فقط دروغ می‌گویند/ جز سرمربی مخاطب دیگری نداریم

او در ادامه گفت: آنها به ما گفتند تا پنج شنبه پول به حسابتان واریز خواهد شد و دقیقا قبل از بازی با ذوب‌آهن این وعده‌ها را دادند، اما علی آقا یک جلسه گذاشتند و از ساعت 12 و نیم تا 4 بعد از ظهر ما جلسه داشتیم و در آن جلسه صحبت فنی نشد و فقط در مورد مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات‌مان حرف زدیم. ما فقط درمورد مسائل مالی صحبت کردیم و بخاطر صحبت‌های علی آقا و خواهش ایشان وارد زمین شدیم بازی کردیم و 3 امتیاز را هم مقابل تیم ذوب آهن کسب کردیم اما جالب است که همه‌اش دروغ بود و فقط خواستند وقت کشی کنند تا نیم فصل به اتمام برسد.

بازیکن صنعت نفت در مورد اینکه چه کسی را مقصر مشکلات این تیم می‌داند، گفت: واقعاً نمی‌دانم اسم چه کسی را بیاورم؟ بگویم مسئولین، هیئت مدیره، مدیر مربی اصلا طرف حسابمان کیست؟ هیچکس پاسخ نمی‌دهد. نمی‌دانم علتش چیست و چرا به مشکلات ما رسیدگی نمی‌کنند. من و همه‌ی بچه ها احساس می‌کنیم تیم ما  بچه سر راهیست و برای کسی اهمیتی ندارد.

یزداندوست ادامه داد: هرکسی می‌آید 4 تا عکس می‌گیرد و می‌رود و کاری نمی‌کند. درواقع هرکسی به فکر منافع و تبلیغات خودش است! هیچکس برایش مهم نیست تیم صنعت نفت چه می‌شود. من در جلسه هم اعلام کردم اگر نمی‌توانید یا این تیم را نمی‌خواهید بگذارید و بروید مردم و بازیکنان مسخره شما نیستند، من بازیکن شهر خودرو بودم با هزاران وعده رنگارنگ من را آوردند که هیچ کدام عملی نشد، در حالیکه من مشکلات خودم را دارم. اقایان در اول فصل وعده های خوبی را به من دادند که من قانع شوم به تیم شهرم ملحق شوم. به من گفتند پول رضایت‌نامه‌ام را بدهم و به من تا نیم فصل 70 درصد پرداختی خواهند داشت که همه دروغ بود و من نتوانستم چکم را پاس کنم و در اوج بازی‌ها با مشکلات زیادی مواجه شدم. در این مدت روحیه خوبی نداشتم که اینها همه به لطف دروغ ها و وعده‌های پوچ همه کسانی است که اول فصل گفتند.

یزدان دوست در واکنش به جدایی هم تیمی‌هایش گفت: تعداد نفراتی که نامه رسمی و مکتوب به باشگاه زدند برای جدایی اول حدود 8 نفر بودند و در حال حاظر تعداد این نفرات خیلی بیشتر شده‌است. نیمی از تیم نامه زده‌اند و گویی در تیم انفجار رخ داده‌است با این وضعیت شخصاً علاقه‌ای به جدا شدن ندارم چون هم تیم شهرم است و هم اینکه رویایم از کودکی بازی کردن در این تیم بوده ولی اگر شرایط به همین روال باشد من هم جدا می‌شوم. هزینه‌های زیادی دارم از زندگی شخصی گرفته تا هزینه رضایت نامه ام.

او در باره پیشنهادات نیم فصلش افزود: هر فوتبالیستی اگر یک فصل یا نیم فصل را خوب گذرانده باشد قطعاً پیشنهاداتی را خواهد داشت من هم پیشنهاداتی دارم اما دوست داشتم دینی که به تیم شهرم را دارم ادا کنم که البته عده‌ای نمی‌گذارند به هدفم برسم و بهتر است بگویم نمی‌خواهند، این که چه کسی نمی‌خواهد را هم نمی‌دانیم. 

مدافع نفت آبادان با اشاره به عملکرد علیرضا منصوریان گفت: ما که جز علی آقا کسی را نمی‌شناسیم و ایشان هم عملکردشان کاملاً مشخص است و باعث افتخارم است که با ایشان کار می‌کنم. قبلاً هم گفته‌ام بهتر است بگویم مسئول همه چیز علی آقاست. می‌خواهیم به هتل برویم ایشان هزینه می‌کند،  می‌خواهیم بلیت بگیریم ایشان دوندگی می‌کند، پول هست ایشان می‌گوید و نباشد هم ایشان می‌گوید. درواقع طرف حسابی نداریم کسی را نمی‌شناسیم. در جلسه چند نفر از این آقایان آمدند و گفتند ما همانند برادر و پدر شما هستیم و باز هم وعده اما مثل همیشه دروغ. ما که نه برادری دیدیم و نه دوستی! کسی را نمی‌شناسیم به او حرف بزنیم جز علی منصوریان. اگر کسی تلاش می‌کند برای ماندن بچه‌ها باز هم ایشان است.از شکسته شدن حرمت  علی آقا توسط بازیکنان ناراحتم چراکه یک حرفهایی را سرمربی نباید می‌شنید اما به دلیل اینکه مجبور شده بود یکسری وعده بدهد و خود ایشان  هم از مسئولین شنیده بود به ما گفت، مورد هدف بچه‌ها قرار گرفت.

یزدان دوست در پایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: واقعیش دیگر چیزی نمی‌دانم! اصلاً نیم فصل دومی برای صنعت نفت آبادان وجود خواهد داشت، تصمیم بچه‌ها برای جدا شدن قطعی است یا خیر را هم نمی‌دانم اما می‌دانم شرایط هیچکدام از بازیکنان خوب نیست و خیلی از آنها زیر 100 میلیون قراردادشان است. بازیکنمان که مقابل هوادار گلزنی کرد 80/90 میلیون مبلغ قراردادش است. خسته‌ایم همه از دروغ و وعده های پوچ امیدوارم شرایط بهتر شود و یا تکلیفمان مشخص شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز