خبرگزاری کار ایران

مشکل جدید در انتقال تراکتور به مس؛ نامی که قابل تغییر دادن نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۹۶

در روند انتقال مالکیت باشگاه تراکتور به مس سونگون یک مشکل بزرگ وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور که چند فصلی است زیر نظر مالک خصوصی خود یعنی محمدرضا زنوزی اداره می‌شود، در ماه‌های اخیر درگیر مشکلات زیادی بوده و بی میلی زنوزی به ادامه فعالیت در این باشگاه باعث شده اوضاع در این تیم به سمت بهتر شدن پیش نرود و صدای اعتراض هواداران هم خیلی وقت است که بلند شده است.

در این میان چند وقتی است که بحث تغییر مالکیت تراکتور و انتقال امتیاز آن به مجموعه مس سونگون مطرح شده و گفته می‌شد این پروسه در حال طی شدن است و به زودی نهایی خواهد شد ولی در این بین مشکلاتی ایجاد شده که باعث اخلال در این روند شده است.

مشکل بزرگ در این انتقال ماجرای نام تراکتور است. طبق قوانین داخلی شرکت ملی مس، سرمایه‌گذاری در عرصه ورزش تنها در مجموعه‌هایی امکان پذیر است که به نام مس باشد و هزینه کردن در مجموعه‌هایی با هر نام و عنوان دیگر طبق قوانین داخلی این شرکت امکان پذیر نیست.

با توجه به حساسیت‌هایی که در تبریز و میان هواداران این تیم روی نام تراکتور وجود دارد امکان تغییر نام این باشگاه به مس وجود ندارد و همین موضوع تبدیل به دردسر تازه‌ای در مسیر این انتقال شده است.

باید دید با وجود تلاش‌هایی که برای انتقال امتیاز تراکتور صورت گرفته مسئولان و دست اندرکارانی که در این مسیر فعالیت می‌کنند چه تدبیری برای حل این مشکل دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز