خبرگزاری کار ایران

صدقی: روی پنالتی اشتباه کردم ولی مقصر شکست سپاهان من نیستم/ از قبل قرار بر این بود که برای پنالتی‌ها وارد زمین شوم/ از امروز تمرکز سپاهان روی لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۳۹۰

گلر تیم فوتبال سپاهان از ضربات حساس پنالتی مقابل آلومینیوم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته تیم فوتبال سپاهان در شرایطی مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور تن به شکست داد و حذف شد که این دیدار در طول 90 و بعد از آن 120 دقیقه به تساوی یک - یک ختم شد و پس از آن ضربات پنالتی تعیین کننده برنده بازی بود.

حجت صدقی، گلر تیم سپاهان در دقایق پایانی بازی جانشین کریستوفر کنت شد و برای ضربات پنالتی وارد زمین شد و با دریافت دو پنالتی از تیم حریف عملکرد بدی هم نداشت ولی در نهایت سپاهان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

صدقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار سپاهان مقابل آلومینیوم و شکست در این بازی اظهار داشت: ما می‌دانستیم بازی سختی مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتری داریم. عملکرد آلومینیوم در لیگ برتر مشخص است و دیدید که مقابل تیم‌های مدعی استقلال و پرسپولیس هم نتایج خوبی گرفته است. ما با برنامه کامل برای برد به بازی رفتیم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم داشتیم و در طول 90 دقیقه همه جوره تیم برتر میدان بودیم و کار باید در وقت قانونی تمام می‌شد ولی بدشانسی در کنار بی‌دقتی در استفاده از موقعیت‌ها باعث شد کار به پنالتی کشیده شود و در ضربات پنالتی هم شانس فاکتو مهمی است که ما نداشتیم.

وی در مورد اینکه برای گرفتن ضربات پنالتی وارد زمین شد و به جای کنت درون دروازه قرار گرفت، گفت: بله از قبل و در تمریناتی که داشتیم با توجه به اینکه حدس زده شده بود که احتمال به پنالتی کشیده شدن بازی وجود دارد قرار بر این بود که برای پنالتی‌ها من وارد زمین شوم. من در تمرینات آمار خوبی در پنالتی‌ها داشتم و با توجه به سابقه‌ای که دارم می‌شود گفت یک گلر پنالتی‌گیر هستم. در پیکان پنالتی‌های زیادی گرفتم که یکی از آنها جلوی استقلال بود. به هر جهت آمدم به تیم کمک کنم ولی در نهایت متاسفانه باختیم و حذف شدیم.

گلر سپاهان در مورد پنالتی چهارم آلومینیوم که به شکل عجیبی وارد دروازه شد گفت: خدا را شکر دو پنالتی را توانستم دریافت کنم که فکر می‌کنم عملکرد خوبی باشد. در مورد پنالتی چهارم هم به خوبی جهت را تشخیص دادم و حرکت کردم و حتی توپ را گرفتم ولی خب ضربه به شکلی بود که قبل از رسیدن به من به زمین خورد و پله شد و برای همین محاسباتم درست از آب در نیامد. واقعاً حیف شد.

صدقی در مورد اینکه با گرفتن آن پنالتی می‌توانست به قهرمان بازی تبدیل شود هم توضیح داد: بله ممکن بود با گرفتن آن ضربه سرنوشت بازی تغییر کند ولی من مقصر شکست تیم نیستم چرا که ضربه بعدی را مهار کردم و به نوعی اشتباهم را جبران کردم ولی در ادامه نتوانستیم خوب عمل کنیم و متاسفانه شکست خوردیم

وی در مورد اینکه سپاهان بعد از شکست و حذف در جام حذفی چکار می‌کند، گفت: خب با این شکست جام حذفی برای ما تمام شد و دیگر همه تمرکز تیم روی مسابقات لیگ خواهد بود. سپاهان تیم بزرگی است و باید در هر جامی مدعی باشد و از حالا هم همه تیم عزمش را جزم کرده تا بهترین نتایج ممکن را در لیگ کسب کنیم و به امید خدا در پایان فصل قهرمان شویم.

گلر سپاهان در مورد اینکه با حضور کنت و میرزازاد در سپاهان شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی برای خودش قائل است یا نه، توضیح داد: در سپاهان اصل بر رقابت و در کنار آن رفاقت است. ما 4 گلر هستیم که با هم رقابت می‌کنیم و هرکسی که بهتر باشد از سوی کادرفنی انتخاب می‌شود. ضمن اینکه مهم‌تر از بازی کردن یا نکردن من این است که تیم نتایج خوبی بگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز