خبرگزاری کار ایران

زارعی: ماندن در لیگ نه، فجر سپاسی اهداف بالاتری دارد/ پرسپولیس را به دردسر خواهیم انداخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۸۳۱

هافبک فجر سپاسی معتقد است فجرسپاسی در نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهد گرفت.

اتابک زارعی هافبک تیم فجرسپاسی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر تراکتور تبریز گفت: بازی با تراکتور برای ما فوق العاده با اهمیت و حساس بود. هر دو تیم برای گرفتن 3 امتیاز وارد میدان شدند. ما خیلی خوب بازی کردیم و نبض بازی را در اختیار داشتیم و موفق شدیم گل بزنیم و حتی فرصت داشتیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم اما تراکتور روی غفلت ما گل مساوی را به ثمر رساند و متاسفانه در بازی خانگی که می‌توانستیم به پیروزی برسیم امتیاز دادیم. 

وی در خصوص شرایط فجر سپاسی در هفته های اخیر اظهار داشت:‌ ما تیم خوبی را در اختیار داریم و در بیشتر بازی ها نمایش خوبی را از خود نشان دادیم ولی متاسفانه نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم. ما هرگز به بقا در لیگ برتر فکر نمی‌کنیم و به دنبال کسب یک رتبه خوب در پایان فصل در لیگ برتر هستیم و برای کسب جایگاهی خوب و مناسب مردم شیراز تلاش میکنیم.

هافبک فجرسپاسی در خصوص بازی حساس این تیم برابر پرسپولیس گفت: هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. ما باید امتیازات لازم را به هر نحوی که شده است کسب کنیم و در بازی با پرسپولیس نیز به دنبال این مهم هستیم. بازی با این تیم به هر حال سخت خواهد بود؛ پرسپولیس تیم بزرگی است و نایب قهرمان آسیا  و قهرمان ایران است و در این فصل نیز مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود و برای رسیدن به این عنوان می‌جنگد. ولی ما نیز دست و پا بسته نخواهیم بود و مطمئن باشید یک بازی زیبا از خود ارائه خواهیم داد و پرسپولیس را به دردسر خواهیم انداخت و به دنبال کسب امتیاز در این بازی هستیم.

زارعی در پایان افزود: بازیکنان هفته به هفته به هماهنگی بیشتری می‌رسند. ما در این هفته ها نمایش خوبی از خود ارائه دادیم اما متاسفانه شانس با ما یار نبود. از طرفی این تیم ریشه دار بعد از 8 سال به لیگ برتر آمده است و باید به آن زمان داد تا بتواند نتیاج بهتری را کسب کند. به طور حتم در نیم فصل دوم شما نمایش بهتری از ما خواهید دید و تلاش خواهیم کرد تا نتایج بهتری بگیریم. همه ما از کادر مدیریتی تا فنی و بازیکنان برای این موضوع هم قسم شدیم و به طور حتم فجر در جایگاه بهتری نسبت به نیم فصل اول قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز