خبرگزاری کار ایران

قوانین عجیب کرونایی جام ملت‌های آفریقا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۷۲۳

با افزایش موارد مثبت مبتلایان کروما در بین بازیکنان، AFCON سیاست‌های جدید درمورد کرونا را صادر می‌کند.

به گزارش ایلنا، رئیس کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) پاتریس موتسپه روز شنبه برای یک بازی دوستانه قبل از افتتاحیه مسابقات جام ملت‌های آفریقا در دوآلا بود.

موتسپه از این فرصت استفاده کرد و به هواداران و بازیکنان در مورد پروتکل‌های امنیتی و کرونا که برای جلوگیری از گسترش بیشتر اعمال شده است، اطمینان داد.

پاتریس موتسپه، رئیس CAF گفت: ما تمام این اقدامات مهم را انجام داده ایم زیرا جان بازیکنان و تماشاگران به آن بستگی دارد، بنابراین این تصمیمات از طرف ما، برای سلامت و ایمنی ضروری است.

افزایش موارد کووید در حال حاضر فدراسیون را مجبور کرده است که اقدامات سخت گیرانه تری را اعلام کند و سیاست های جدیدی در مورد نحوه برگزاری مسابقات صادر کند.

"امروز می‌دانیم که در تمام دنیا در حال تطبیق هستیم، باید در اروپا تماشا می‌کردید، بسیاری از مسابقات باید به تعویق می افتاد، ما چالش سازماندهی با کووید را پذیرفتیم اما آن را در فاصله خوبی نگه داشتیم، زیرا در واقعیت، ما نمی توانیم.

افزایش موارد ابتلا به کووید اکنون کنفدراسیون فوتبال آفریقا را مجبور کرده که اقدامات سخت گیرانه‌تری را اعلام کند و سیاست های جدیدی را در مورد نحوه برگزاری مسابقات در این کشور صادر کند. اکنون یک خط مشی جدید توسط CAF تصریح می کند که یک تیم ملزم به انجام یک مسابقه خواهد بود، مشروط بر اینکه حداقل 11 عضو تیم در دسترس داشته باشد که تست کرونای آنها منفی باشد. این بدان معنی است که افزایش آمار مبتلایان به کرونا دلیلی برای لغو مسابقات نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز