خبرگزاری کار ایران

انتقال امباپه به مادرید، خروج واینالدوم و آینده ایکاردی

پنجره نقل و انتقالات PSG چگونه خواهد بود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۳۳۲

بعید به نظر می رسد که در این ماه حتی یک بازیکن جدیدی در پارک دو پرنس وجود داشته باشد، زیرا باشگاه بر روی کاهش تعداد بازیکنان خود تمرکز کرده است.

به گزارش ایلنا، پنجره نقل و انتقالات تابستانی پاری سن ژرمن یکی از دیدنی ترین پنجره های تاریخ بود. باشگاه فرانسوی که عمدتاً از جذب رایگان چندین ستاره مشهور جهان سود می برد، به جمع خود جورجینیو واینالدوم، سرخیو راموس، جانلوئیجی دوناروما و البته لیونل مسی را اضافه کرد. اشرف حکیمی با مبلغ اولیه 60 میلیون یورو (52 میلیون پوند / 71 میلیون دلار) از اینتر به خدمت گرفته شد، در حالی که نونو مندز هم از اسپورتینگ لیسبون پیوست. حضور این بازیکنان به آنها تیمی با ابعاد کهکشانی داده است، با این حال نتایج از نظر ظرفیت بازاریابی بسیار دیدنی‌تر از آنها در زمین بوده است.

از میان ورودی‌های تابستانی، فقط حکیمی به‌طور منظم واقعاً تحت تأثیر قرار گرفته است. واینالدوم برای یافتن نقشی در ترکیب مائوریسیو پوچتینو به مشکل خورده، راموس اکثریت قریب به اتفاق مسابقات را صرف مبارزه با مصدومیت‌ها کرده و مسی به طرز باورنکردنی تنها یک گل در لیگ فرانسه به نام خود ثبت کرده است. اینکه پاری سن ژرمن با 13 امتیاز در صدر جدول رده بندی با تیم دوم فاصله دارد تا حد زیادی به دلیل کیفیت فردی کیلیان امباپه بوده نه انسجام درون تیم، در حالی که پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا به دلیل قرار گرفتن در رتبه دوم گروه با رئال مادرید در یک بازی تماشایی مرحله یک هشتم نهایی روبه‌رو شده‌اند.

بنابراین، چه نوع فعالیت نقل و انتقالاتی را می توانیم در پارک دو پرنس در پنجره زمستانی انتظار داشته باشیم؟ GOAL همه را در ادامه توضیح می دهد ...

 ورودی های احتمالی

واضح است که پاری سن ژرمن هنوز واقعاً در این فصل پیشرفت نکرده اما این موضوعی نیست که آنها در حال حاضر در موقعیتی باشند که بتوانند از آن خارج شوند. مشکلات مالی ناشی از کووید-19 پاری سن ژرمن را بدون مشکل نگذاشته و در حالی که آن‌ها موفق شدند نام‌های بزرگی را در تابستان جذب کنند، بودجه خود را برای این فصل افزایش داده‌اند و بعید است که در ژانویه به دنبال اضافه شدن بازیکن دیگری باشند. بخش اعظم نقل و انتقالات ژانویه PSG در عوض بر تلاش برای کاهش تعداد بازیکنان متمرکز خواهد شد.

پنجره نقل و انتقالات PSG چگونه خواهد بود؟

 خروجی های احتمالی

پاری سن ژرمن قبلاً موفق شده بود رافینیا را از طریق یک قرارداد قرضی به رئال سوسیداد منتقل کند، اما 7 یا 8 بازیکن دیگر می توانند بازیکن این برزیلی را در خروج از تیم دنبال کنند. در واقع، باشگاه به پیشنهادات برای هافبک میانی یعنی آندر هررا، یکی از بهترین بازیکنان باشگاه در اوایل فصل، و لئاندرو پاردس، که مدت هاست با بازگشت به سری آ مرتبط بوده، گوش خواهد داد. به طور مشابه، در خط دفاع، تیلو کرر و عبدو دیالو بازیکنانی هستند که به طور بالقوه می توانند در ژانویه جدا شوند.

با این حال، تطبیق پذیری نقطه قوت هر دو بازیکن است و بعید است که پاری سن ژرمن به هر دوی آنها اجازه جدایی بدهد، در حالی که بازیکن ملی پوش آلمانی بازیکنی است که بیشتر در معرض تهدید قرار دارد. به همین ترتیب، لایوین کورزاوا در برنامه های پوچتینو نیست و یافتن بازیکنی برای دفاع چپ در اولویت قرار دارد، در حالی که دروازه بان سوم یعنی سرخیو ریکو نیز یکی دیگر از افرادی است که می تواند فروخته شود.

پنجره نقل و انتقالات PSG چگونه خواهد بود؟

 قرارداد قرضی

پرمخاطب ترین خروجی در پارک دو پرنس در ژانویه امسال می تواند خروج‌ واینالدوم باشد. این ملی پوش هلندی پیش از این با بازگشت به لیگ برتر پس از شروع ناکارآمد زندگی در فرانسه، در ارتباط بوده است. پاری سن ژرمن مشتاق است که واینالدوم را در لیست خود نگه دارد اما اگر او جدا شود، به احتمال زیاد به صورت قرضی خواهد بود.

وضعیت مائورو ایکاردی کمی متفاوت است. پاری سن ژرمن ممکن است در نهایت به او اجازه دهد که به صورت قرضی برود اما آنها ترجیح می دهند یک خریدار جدی برای مهاجم آرژانتینی پیدا کنند. ایکاردی قربانی اصلی آمدن مسی بوده و امباپه اکنون نقش این بازیکن 29 ساله را در مرکز حمله به عهده دارد. کاپیتان سابق اینتر تنها پنج گل به ثمر رسانده و چیز دیگری برای تیم به ارمغان نیاورده است، در حالی که او بیشتر به خاطر رابطه خارج از زمین خود با همسر و ایجنتش یعنی واندا نارا در اخبار بوده است تا درخشان در خط حمله. یوونتوس از طرفداران طولانی مدت ایکاردی است و به نظر می رسد تورین محتمل ترین مقصد او باشد. با این حال بیانکونری‌ها در حال حاضر پول نقدی برای انتقال دائمی ندارند، بنابراین باید دید که آیا پاری سن ژرمن پیشنهاد قرضی را می‌پذیرد یا خیر.

پنجره نقل و انتقالات PSG چگونه خواهد بود؟

تمدید قرارداد

البته داستان بزرگ نقل و انتقالات PSG همچنان آینده امباپه است که قراردادش در تابستان به پایان می رسد. لئوناردو، مدیر ورزشی، بیشتر سال 2021 را صرف جنگیدن کرد تا آینده قهرمان جام جهانی را برای این باشگاه تضمین کند و او را از جدایی منصرف کند. اکنون امباپه آزاد است تا با بزرگترین باشگاه های اروپا صحبت کند و انتظار می رود که او آینده خود را به رئال مادرید متعهد کند. به طور خصوصی، پاری سن ژرمن پذیرفته که آن‌ها در حال حاضر دومین مقصد مورد علاقه برای حضور این مهاجم در فصل آینده هستند و این بازیکن 23 ساله قرار است قلب خود را تا برنابئو دنبال کند و یکی از بزرگترین جابجایی‌های آزاد در تاریخ باشد. هرچند ممکن است قراردادی تا پایان فصل اعلام نشود.

امباپه تنها بازیکنی نیست که پاری سن ژرمن ممکن است به یک غول اسپانیایی ببازد. ژاوی سیمونز ممکن است پس از سه سال حضور در فرانسه در راه بازگشت به بارسلونا باشد. این هافبک 18 ساله تنها سه بار برای تیم اصلی به میدان رفته اما شهرت زیادی در رده های آکادمی ایجاد کرده و بازیکنی است که باشگاه قصد دارد آن را حفظ کند. موضوع مهم دیگری که باید حل شود آنخل دی ماریا است.

او می‌تواند یک سال دیگر در پارک دو پرنس، زمانی که قرارداد فعلی‌اش در تابستان به پایان می‌رسد، ادامه دهد. بنابراین، در حالی که چشم انداز معاملات پرفروغ در طول ژانویه بعید به نظر می رسد، کارهای زیادی برای مشغول نگه داشتن لئوناردو وجود دارد. واضح است که اولویت به دنبال دستیابی به موفقیت در مذاکرات امباپه خواهد بود، اما با توجه به اینکه این شانس هر روز بعید‌تر می‌شود، حذف بازیکنان اضافی از یک تیم بسیار تصمیم بزرگ و کلیدی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز