خبرگزاری کار ایران

نویدکیا به شایعات نقل و انتقالات پایان داد:

سپاهان نیم فصل بازیکن نمی‌خرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۲۴۱

برخلاف شایعات مطرح شده، سرمربی سپاهان اعلام کرد تیمش در پنجره زمستانی فعالیتی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن به نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر و باز شدن پنجره زمستانی فوتبال ایران، بازار داغ شایعات نقل و انتقالاتی هم شروع به فعالیت کرده و هر روز اخباری از گوشه و کنار پیرامون علاقه برخی تیم‌ها به جذب بازیکنان تیم‌های دیگر مطرح می‌شود که مشخص نیست تا چه حد صحت دارند.

یکی از باشگاه‌هایی که در این مدت در رأس شایعات نقل و انتقالاتی بود، سپاهان اصفهان است که جزو تیم‌های متمول لیگ برتر به حساب می‌آید و با توجه به اینکه قافیه رقابت را به دو رقیب تهرانی باخته و در جدول پایین‌تر از آنها قرار دارد، اینطور به نظر می‌رسد که برنامه‌هایی برای تقویت در پنجره زمستانی داشته باشند تا بتوانند این عقب افتادگی را جبران کنند.

در این میان نام بازیکنان مختلف از جمله چند لژیونر فوتبال ایران و بازیکنان سابق خود سپاهان که گفته می‌شود قصد بازگشت به ایران را داشتند پیرامون سپاهان مطرح شده و عنوان شد این باشگاه به دنبال جذب آنها و حضور پر سرو صدا در پنجره زمستانی است.

با این وجود محرم نویدکیا در نشست خبری پس از بازی با فولاد اعلام کرد تیمش نیاز به جذب بازیکن جدیدی ندارد و فعالیتی در پنجره زمستانی نخواهند داشت.

سرمربی سپاهان در این باره گفت: من بازیکن نمی‌خواهم، از همان روز اول برنامه‌ریزی کرده بودم و تیم شرایط خوبی دارد. اگر بازیکنی بخواهد از تیم برود شاید بازیکن بگیریم اما باید تا نیم فصل صبر کنیم. تا اینجا احتیاجی به بازیکن نداریم و شرایط تیم خوب است. فکر نمی‌کنم بهتر از اینها در لیگ پیدا کنم که بازیکن بگیرم.

بدین ترتیب نویدکیا با صحبت‌های خود روی تمام شایعات مطرح شده در خصوص نقل و انتقالات زمستانی تیمش خط بطلان کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز