خبرگزاری کار ایران

گزارش: هالند جنگ بین رئال مادرید و بارسلونا را زنده کرد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۲۸

هر دو غول اسپانیایی در حال آماده سازی استراتژی‌هایی برای جذب مهاجم نروژی هستند.

به گزارش ایلنا، از قضا، رئال مادرید و بارسلونا هر دو یک چیز را می‌خواهند، یعنی در واقع فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا هر دو یک چیز را می‌خواهند و آن تضمین خرید ارلینگ هالند است. در زمین اوج رقابت در دوران ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا بود، با برخی از تحولات در مسابقات ال کلاسیکو، با این حال خارج از زمین اکنون نبردی برای جذب ستاره بروسیا دورتموند وجود دارد. باشگاه آلمانی به دنبال این است که این بازیکن 21 ساله تا قبل از پایان ژانویه تصمیم روشنی در مورد آینده خود بگیرد، نه به این دلیل که می‌خواهند فورا او را از دست بدهند، بلکه می‌خواهند برنامه ریزی خود را برای فصل 2022/23 در این فصل آغاز کنند و آگاهی از اینکه چقدر باید پول خرج کنند.

لاپورتا به عنوان یک عمل کننده خنثی در بازار نقل و انتقالات شناخته شده است - باید به خاطر داشته باشید که او قبلاً در دو نوبت با مینو رایولا ملاقات کرده است - و او توانست فران تورس را زمانی که همه معتقد بودند این معامله به پایان رسیده، به خدمت بگیرد. رئال مادرید و فلورنتینو پرز کمی پیشرفته‌تر عمل می‌کنند، زیرا آن‌ها این واقعیت را پنهان نکرده‌اند که هدف شماره یک آن‌ها کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن است که قصد دارند در تاریخ 1 ژوئیه با او قرارداد امضا کنند.

رئال مادرید رویای هالند و امباپه را در سر می‌پروراند

با این حال، آن‌ها همچنین می‌خواهند هالند را برای بازی در کنار امباپه به خدمت بگیرند، نه اینکه لوس بلانکوس هرگز این را علناً اعتراف کرده باشد، با این حال فلورنتینو پرز سابقه خوبی در برخورد با رایولا ندارد. لاپورتا در حال کار کردن به شیوه ای مرموزانه است زیرا می‌داند که بارسلونا نمی‌تواند صبر کند. باشگاه کاتالان باید جایگاهی را که با خروج لیونل مسی در سال 2021 از دست داده بود، بازیابد.

با این حال، لاپورتا می‌داند که رئال مادرید از بسیاری جهات، به‌ویژه در زمین مسابقه، از آن‌ها جلوتر است و انتظار می‌رود که بارسلونا از این نقطه رقیب قهرمان لالیگا شود. این مزیت باعث شب‌های بی‌خوابی در دفاتر بارسلونا می‌شود... یک خط مهاجم متشکل از امباپه، وینیسیوس جونیور و هالند می‌تواند سلطه داخلی رئال مادرید برای حداقل یک دهه آینده را تضمین کند و لاپورتا نمی‌تواند اجازه دهد این اتفاق بیفتد؛ او می داند که این یک ضربه تقریباً کشنده خواهد بود.

جنگ مناقصه هالند

فلورنتینو پرز می‌خواست از درگیر شدن در حراجی هالند جلوگیری کند اما اکنون می‌داند که زمان اقدام فرا رسیده است. لازم به یادآوری است که فلورنتینو پرز با از دست دادن جذب نیمار از سانتوس، زمانی که این بازیکن برزیلی تصمیم گرفت به بارسلونا بپیوندد، هنوز هم شکست خورده و با وجود اینکه سیاست نقل و انتقالاتی را در پیش گرفته، آرزوی تکرار آن را ندارد. لوس بلانکوس برای تامین مالی این انتقال نیازی به فروش بازیکن ندارد و انقضای قرارداد گرت بیل، ایسکو و مارسلو بخش قابل توجهی از دستمزد را برای پیشنهاد به مهاجم نروژی آزاد می‌کند.

یکی از افرادی که صرف نظر از اینکه چه کسی هالند را امضا می‌کند، به عنوان برنده ظاهر می شود، خاویر تباس، رئیس لالیگا خواهد بود که به شدت مشتاق بازگشت ستاره ها به لیگ برتر اسپانیا است. او همچنین می داند که باشگاه کاتالانی که هالند را به خدمت گرفته ممکن است از آنها بخواهد که بپذیرند وام CVC که او از آن حمایت کرده بود. را دریافت کنند. او تایید کرد: "امیدوارم امباپه و هالند در رئال مادرید یا یک تیم اسپانیایی دیگر حضور داشته باشند."

رئال مادرید این ظرفیت را دارد که با مدیریتی که انجام داده، در صورت تمایل هر دو بازیکن را به خدمت بگیرد. تباس ادامه داد: "من فکر می کنم که خرید هالند در تابستان برای بارسلونا بسیار پیچیده است، اعدادی که آنها ارائه کردند وجود دارد و برای بازیابی این ضررها و داشتن محدودیت حقوقی قابل قبول، باید کارهای زیادی انجام دهند، موضوع CVC کمک خواهد کرد، این مطمئنا راه حل است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز