خبرگزاری کار ایران

شمس: عزیزی خادم شرایط فوتسال را بهتر کرده است/ ما برای جام جهانی آماده می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۶۵۹

مشاور عالی فدراسیون فوتبال در لمور فوتسال گفت: از زمانی که آقای عزیزی خادم آمده‌اند شرایط فوتسال خیلی بهتر از قبل شده است و در طی دو سال اخیر که هیچ دریافتی نداشته‌اند مربیان آنها را پرداخت کردند.

حسین شمس، مربی فوتسال در گفت‌و گو با ایلنا در باره انتخاب علی صانعی  به عنوان مربی تیم زیر 19 سال و حمایت های عزیزی خادم اظهار کرد:  آقای صانعی سرمربی سابق تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران هستند که با کسب بیشترین رأی در جلسه کمیته فوتسال برای هدایت تیم زیر ۱۹ سال انتخاب شدند. در نشست کمیته فوتسال و با حضور سرپرست این کمیته و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه محمد ناظم‌الشریعه، حسین شمس و وحید شمسایی نیز در آن حضور داشتند. آقای ناظم‌الشریعه گزارشی از وضعیت تیم ملی فوتسال ایران و نیز دو دیدار دوستانه مقابل ایتالیا ارائه کرد .

او در ادامه صحبت هایش بیان کرد: تیم فوتسال زیر 19 سال کشورمان 20 ام تا 30 ام بهمن ماه امسال به تاجیکستان سفر می‌کند برای شرکت در تورنمنت کافا، تمرینات تیم به زودی شروع خواهد شد انشالله تمرینات خوبی را پشت سر بگذارند و یک تیم منسجم و با آمادگی بالا را برای شرکت در این دوره از رقابت ها داشته باشیم و شاهد قمرمانی‌شان باشیم. تیم فوتسال بزرگسالمان هم با اقای ناظم الشریعه ایتالیا بوده‌اند و دو نتیجه خیلی خوب گرفتند و فکر می‌کنم نتایج خوبی را در رده بزرگسال کسب کرده‌ایم. آقای ناظم الشریعه هم عملکرد قابل قبول  و خوبی را برای تیم ملی فوتسال کسب کرده‌اند.

 مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال درباره حمایت عزیزی خادم از فوتسال بیان کرد: از زمانی که آقای عزیزی خادم آمده‌اند شرایط فوتسال خیلی بهتر از قبل شده است و در طی دو سال اخیر که هیچ دریافتی نداشته‌اند مربیان آنها را پرداخت کردند. پاداش مسابقات جهانی قبل را پرداخت کردند. باید بگویم نگاه بزرگ و حمایت خوبی از فوتسال داشته‌اند همانطور که فوتسال فرزند فوتبال است باید بیشتر دیده و حمایت شود تا انشالله بتوانیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.  توقع داریم مانند فوتبال این رشته را ببینند و اهمیت بدهند که خدا را شکر این اتفاق افتاده است.

او در پایان صحبت هایش گفت: ما داریم برای جام جهانی آماده می‌شویم و امیدواریم نتیجه خوبی که در جام جهانی نتوانستیم کسب کنیم را جبران کنیم در آینده، امیدواریم تغییر و تحول صورت بگیرد و در اکثر رده‌ها سنی ما قبلا استعداد یابی انجام داده‌ایم و در حال حاظر هم آقای صانعی و همکارانشان این روند را ادامه می‌دهند تا انشاءالله شاهد درخشش تک تک جوانان ایران در تورنمنت های بین المللی باشیم. امیدورایم رضا امانی بازیکن خوب تیم فوتسال فولادزرند کرمان به زودی بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز