خبرگزاری کار ایران

نوید عاشوری در گفتگو با ایلنا:

تعجب میکنم کمیته انضباطی چطور انقدر سریع رای داد/ به راحتی 7 امتیازی که در زمین مسابقه کسب کردیم را از ما گرفتند/ کسب سهمیه آسیایی کمترین حق گل گهر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۷۷

هافبک گل گهر معتقد است رای کمیته انضباطی در خصوص این تیم روی روحیه بازیکنان این تیم تاثیر گذار بوده است.

نوید عاشوری هافبک گل گهر سیرجان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان گفت: با احترامی که برای تیم نفت مسجد سلیمان قائل هستم باید بگویم زمین شرایط خوبی نداشت و خدا را شکر با تلاش و زحمت کادر فنی بچه ها موفق شدیم در این بازی سخت به پیروزی برسیم.  خدا را شکر قرعه نیز به نام من افتاد توانستم تلاش سایر بازیکنان را به ثمر برسانم و گلزنی کنم.

وی در خصوص اینکه رای کمیته انضباطی آیا روی روند نتیجه گیری و روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته است؟ اظهار داشت: مطمئنا این اتفاق تاثیرگذار بوده است. کادر مدیریتی و فنی در تلاش هستند و صحبت کردند و بارها و بارها با ما جلسه گذاشتند و صحبت کردند و به ما روحیه دادند و امیدوار هستند امتیازات ما برگرداننده شود ولی این کسر امتیاز روحیه بازیکنان را از بین برد و روند تیمی و نتیجه گیری ما را مختل کرد اما امیدوار هستم در پایان اتفاقات خوبی برای ما و گل گهر رقم بخورد.

هافبک گل گهر خاطرنشان کرد: بهتر بود تا صبر میکردند و بعد از اعلام رای کمیته استیناف تغییرات و امتیاز دهی را در جدول اعمال می‌کردند و من تعجب می‌کنم چطور انقدر سریع و زود کمیته انضباطی رای را صادر کرد و بعد از ان انقدر با عجله تغییرات انجام شد و 7 امتیازی که ما با زحمت و در میدان مسابقه کسب کرده بودیم از ما گرفته شد.  

عاشوری اظهار داشت: امیدوار هستیم کمیته استیناف رای را برگرداند و حق را به حق دار بدهد و با توجه به 7 امتیازی که از ما گرفته شده به گل گهر داده شود تا ما دوباره در کورس قرار بگیری و مطمئنا شرایط ما بهتر خواهد شد و میتوانیم روند بهتری داشته باشیم.

هافبک گل گهر در خصوص اینکه حالا با توجه به نتایج گل گهر انتظارات از این تیم بالا رفته است و آیا این تیم می‌تواند در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند گفت:  اهداف ما همیشه و همیشه با توجه به گفته های کادرفنی و امیر قلعه نویی بازی به بازی است. از امروز تنها به بازی با هوادار فکر می‌کنیم که تیم خوبی ست و با توجه به اینکه در این بازی میزبان نیز هستیم به دنبال کسب 3 امتیاز حساس این بازی خواهیم بود تا جایگاه خود را بهتر کنیم.

وی افزود: از روز اول کل مجموعه از کادر مدیریتی تا فنی و بازیکنان به یکدیگر قول دادیم بهترین عملکرد خوبی داشته باشیم. اینکه پیش بینی کنیم در آخر فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد بسیار سخت است. اما در تلاش هستیم تا بتوانیم جایگاه خوبی را کسب کنیم و به دنبال کسب سهمیه آسیایی و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

عاشوری در پایان در خصوص بازی با نساجی در جام حذفی گفت: نساجی تیم قابل احترامی است و کادرفنی و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. به طور حتم بازی سختی را با این تیم در جام حذفی در پیش رو خواهیم داشت اما تلاش میکنیم تا در این بازی بنده باشیم و به دور بعدی صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز