خبرگزاری کار ایران

حیدری: فوتبال را برای همه اجرا می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۴۰۷

عضو هیات رییسه فدراسیون و رییس کمیته امور استانها می گوید اولویت فدراسیون و هیات رییسه بعد از تیم ملی، پیشرفت و توسعه فوتبال در استان‌هاست.

به گزارش ایلنا، طهمورث حیدری درباره برگزاری جام ایران کاپ گفت: قصدمان این است که مسابقات فوتبال را به صورت رقابت‌های هیات‌های استانی راه اندازی کنیم. این رقابت‌ها تداخلی با رقابت‌های باشگاهی ندارد و حتی می‌تواند به عنوان مرکز استعدادیابی به حساب آید. مسابقات دسته‌جات در لیگ‌های مختلف هم مسیر خود را طی می‌کند. متولی این امر فدراسیون و استان‌ها هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: جام ایران کاپ یکی از برنامه های عزیزی خادم بود که در گردهمایی روسای هیات های فوتبال استانی که در اصفهان برگزار شد، ارائه شد و خوشبختانه با استقبال گرم روسای هیات فوتبال استانی روبرو شد. اکثریت استان‌های ما به جز 7 یا 8 استان در لیگ برتر یا لیگ دسته اول نماینده ای ندارند. با اجرای این طرح خلاءهای موجود در استانها پر می کند و استانهای کم برخوردار یا محروم برای توسعه فوتبال ایجاد انگیزه می شود، چرا که نمایندگان آن استانها نیز در ایران در این جام شرکت می کنند.

عضو هیات رییسه فدراسیون با اشاره به تشکیل کارگروه برای این مسابقات گفت: برای اجرای این طرح کارگروهی از منتخب استانها تشکیل شده است و برنامه ریزی دقیق و منظمی با نظر کارشناسان این حوزه انجام خواهیم داد. به منظور بهتر برگزار کردن این رقابت‌ها، مقرر شد روسای هیات های فوتبال استانی نظراتشان را ارائه دهند.

رییس کمیته امور استانها در پایان خاطر نشان کرد: این مسابقات با حضور 32 تیم در ۴ گروه ۸ تیمی برگزار می شود. آنچه مسلم است هیاتهای فوتبال بازوان اجرایی فدراسیون هستند. همانطور که قبلا گفته ام نگاه رییس فدراسیون توسعه محور برای فوتبال استانها است. در همین راستا اولویت فدراسیون و هیات رییسه بعد از تیم ملی، پیشرفت و توسعه ملی در استانهاست. قصد داریم فوتبال را برای همه اجرا کنیم و با اجرای این طرح تحول بزرگی در فوتبال ایجاد خواهیم کرد. باید از عزیزی خادم تشکر کنم. چون با ارائه این طرح و اجرایی شدن آن تحول بزرگی در فوتبال استان‌ها ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز