خبرگزاری کار ایران

با حضور دبیر فدراسیون کشتی؛سومین جلسه کمیته امور استان ها برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۸۵۵

سومین جلسه کمیته امور استان ها با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی، صبح امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه حمید یاری رئیس هیئت کشتی البرز، مصطفی میرزایی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان، عباس سروری رئیس هیئت کشتی استان خراسان جنوبی و محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس حضور داشتند.

 ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون در مورد موضوعات مطرح شده در این جلسه گفت: یکی از تصمیماتی که در این جلسه گرفته شد این بود که در رقابت های قهرمانی کشور ابتدا کارت ملی کشتی استان متبوع ملاک باشد و در غیر اینصورت رضایت نامه هیئت کشتی استان مبداء و استان مقصد مدنظر قرار گرفته شود.

همچنین پیشنهاد شد که قبل از برگزاری مسابقات نماینده فدراسیون بازدیدی از امکانات اقامتی و پذیرایی، سالن برگزاری مسابقات و تجهیزات استان میزبان داشته باشد.

مهربان افزود: در این جلسه در مورد آئین نامه های برگزاری کلاس های مربیگری انستیتو کشتی صحبت شد و مقرر شد تا بازنگری لازم انجام و پیشنهادات به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه گردد.

دبیر فدراسیون کشتی در پایان خاطرنشان کرد: با پیشنهاد کمیته امور استان ها و موافقت فدراسیون کشتی، مبلغ سیصد میلیون ریال کمک نقدی به هیئت های استان های سمنان، گلستان و یزد اهداء شد.

لازم به ذکر است رئیس هیئت کشتی استان مازندران و سرپرست هیئت کشتی استان خوزستان دیگر اعضای این کمیته در این جلسه غایب بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز