خبرگزاری کار ایران

شریعت زاده: صد در صد پنالتی بود و برایمان نگرفتند/جایی برای اشتباه نداریم/ صفر درصد دریافتی داشته‌ایم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۸۵۱

هافبک صنعت نفت آبادان گفت: صد در صد پنالتی بود! اما شاید داور در شرایطی بوده که دید درستی نداشته ما نمی‌توانیم به این مسائل داوری وارد شویم اما توپ صد در صد به دست بازیکن فولاد خورده است.

احمد شریعت‌ زاده بازیکن صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: فولاد تیم خیلی خوب و بزرگی است که همانطور که می‌دانید سال گذشته قهرمان جام حذفی شد. ما در طول هفته گذشته آنالیز کاملی از تیم فولاد داشتیم و سعی کردیم از نقطه ضعف‌هایشان به آنها ضربه بزنیم ما همه یکدل و هم قسم شده بودیم که و به یک هدف معطوف شده بودیم آن هم برد بود.

وی ادامه داد: تمام تلاشمان را کردیم چند موقعیت خطرناک ایجاد کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم مخصوصا آخر بازی، اما شرایط بازی به گونه‌ای بود که هر دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند. ما با جان و دل بازی کردیم و برایمان فرقی ندارد مقابل کدام تیم به میدان می‌رویم، فقط به پیروزی و کسب امتیاز فکر می‌کنیم امیدوارم شرایط‌ مان هفته به هفته بهتر شود و با همین روند به نتایج خوبی در جدول لیگ برتر دست پیدا کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و قطعا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

بازیکن صنعت نفت آبادان در واکنش به عدم دریافتی از سوی باشگاه گفت: ما صفر درصد دریافتی هم نداشته‌ایم، قطعا عدم حمایت مالی و عدم دریافتی تاثیر گذار است هرکسی دغدغه های خودش را دارد. اما من مجرد هستم بازهم تحمل این شرایط برای من کمی قابل تحمل تر خواهد بود تا بازیکنان متاهل که الان هیچکدام پول تو جیبی هم نداریم، و آنها پول توجیبی‌شان ضروری تر است و باشگاه باید اولین پولی که دریافت می‌کند را به کسانی که واجد شرایط تر هستند بدهد. ما 5الی6 ماهه هیچ دریافتی نداشته‌ایم. انگیزه‌ای نداریم و اگر همچنان خوب کار می‌‌کنیم و با جان و د ل هر بازی حاظر می‌شویم فقط و فقط  به عشق هواداران و کادر فنی است. 

او در ادامه درباره نتایج اخیر تیمش بیان کرد: خدا را شکر این هفته‌های اخیر لطف خدا و تلاش همه‌ی بچه ها باعث شد نتایج بهتری داشته باشیم. باید بگویم هر تیمی که به آبادان می‌آید استرس بازی با ما را دارد چراکه شرایط و جو استادیوم به گونه‌ای است که ما نمی‌خواهیم باج بدهیم و ترس و استرس را تیم‌های حریف دارند.

 

هافبک صنعت نفت آبادان درباره عملکرد و تجربه کار کنار علیرضا منصوریان گفت: آقای منصوریان مرد خیلی بزرگی است، جزو مربیانی است که کنارشان درس های زیادی گرفتم، شخصیت فوق‌العاده‌ای دارند و سعی می‌کنم از تمام تجربیاتشان در طول فصل استفاده کنم برای کل دوران فوتبالم.

 

او در واکنش به پنالتی گرفته نشده برای تیمش و واکنش سرمربی‌شان گفت: صد در صد پنالتی بود! اما شاید داور در شرایطی بوده که دید درستی نداشته ما نمی‌توانیم به این مسائل داوری وارد شویم اما توپ صد در صد به دست بازیکن فولاد خورده است.

شریعت زاده درباره عملکرد تیمش در ادامه فصل گفت: ما جایی برای اشتباه نداریم و امیدوارم در ادامه فصل نتایج خوبی بدست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز