خبرگزاری کار ایران

رئوس برنامه هم اندیشی روسای هیات ها و عزیزی خادم در اصفهان!

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۴۹۶

نخستین گردهمایی روسای هیات های استانی فدراسیون فوتبال با اعضای هیات رئیسه از تاریخ اول تا سوم دی ماه و همزمان با برگزاری مجمع سالیانه هیات فوتبال اصفهان در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، طهمورث حیدری عضو هیات رییسه و رییس کمیته امور استانهای فدراسیون فوتبال اهداف برگزاری نشست را در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال تشریح کرده است.

ده ماه پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و در حالی که به فراخور رخدادهای گوناگون، جلساتی با مدیران باشگاه های لیگ برتری و اعضای دیگر مجمع برای رسیدگی به اتفاقات فوتبال برگزار شده ، این بار اعضای هیات های استانی مجمع در اصفهان جلسه ای مشترک با شهاب‌الدین عزیزی خادم برگزار می کنند. طهمورث حیدری درباره برنامه های این نشست گفت:«در این همایش ضمن طرح مشکلات به ارائه راهکارهای موجود جهت ارتقای سطح فوتبال استان‌ها خواهیم پرداخت. همچنین روسای هیات فوتبال استان‌ها در حضور شهاب‎الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون در مورد مسائل مختلف فوتبال کشور، تیم‌های ملی، فوتبال پایه، استعدادیابی و بسیاری از موارد دیگر بحث و گفتگو خواهند کرد. و انتقادات و پیشنهادات شان را مطرح می کنند.»

البته این ها تنها بخشی از دستور کار جلسه هم اندیشی اعضای هیات های استانی مجمع فوتبال است و این نشست دستور جلسات دیگری هم دارد که حیدری آنها را اینگونه تشریح کرد:«یکی از اهداف اصلی این همایش ارائه راهکارهای بهتر جهت حل مشکلات موجود و ارتقای سطح فوتبال استان‌های کشور است. اینکه چطور با ارتقای کیفیت استعدادهای بومی، سرمایه ها و استعدادها به مرحله ای از تکامل حرفه ای برسند که وارد سیکل تیم های ملی شوند و چرخه بازیکن سازی در فوتبال مان تکمیل شود. بحث دیگر قطعا هم اندیشی درباره راه های حمایت همه جانبه از تیم‌های ملی و به ویژه تیم ملی فوتبال بزرگسالان است. ضمن اینکه مشکلات اعزام تیم‌ها توسط استان‌ها به مسابقات کشوری، مسائل مربوط به قانون صدور مجوز خروج بازیکنان باشگاه‌ها از هیات‎ها برای پیوستن به تیم های استان های دیگر و ایجاد هماهنگی بیشتر میان کمیته‌ها و سازمان لیگ فوتبال است. »

اما در کنار این مباحث، بحث بررسی و اصلاح اساسنامه جدید هیات های استانی و تطبیق آن با اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال هم وجود دارد. حیدری در این باره گفت:«تایید آیین‌نامه کمیته امور استانها توسط هیات‌های استانی و بررسی بندهای اساسنامه در حال تنظیم هیات فوتبال استانها بر اساس اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال از مواردی است که در این نشست مورد بحث قرار می‌گیرد. گزارش عملکرد کلیه هیات فوتبال استانی کشور هم توسط روسای هیات‌ها ارائه خواهد شد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز