خبرگزاری کار ایران

عباس هاشم پور: ایران در فوتبال ساحلی ابر قدرت است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۸۷۷

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در نشست خبری پیش از دیدار با بلاروس پاسخ گوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش ایلنا، عباس هاشم پور در رابطه با اردوی مشترک تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و بلاروس اظهار داشت: بعد از اتفاق خوبی که در جام بین قاره ای افتاد و تیم ملی فوتبال ساحلی پس از دو سال وقفه توانست نایب قهرمان مسابقات جام بین قاره ای شود، در خواست کردیم که بازی های تدارکاتی با کشورهای اروپایی داشته باشیم و از سوی دیگر کشور بلاروس درخواست برگزاری یک اردو و بازی دوستانه با کشور ایران را داشت، که موافقت شد و ما از بازیکنان جوانی که در لیست مان حضور داشتند، دعوت کردیم و تعداد 26 بازیکن که تلفیقی از جوانان و باتجربه ها هستند در اردوی ما حضور دارند. کشور بلاروس هم یکی از تیم های خوب اروپایی است و در جام جهانی حضور داشته و سبکی مشابه فوتبال ساحلی روسیه ارائه می دهد و این اردو کمک می کند بازیکنان جوان ما با سبک بازی حریفان اروپایی آشنا شوند تا آینده خوبی را در فوتبال ساحلی داشته باشیم.استان بوشهر هم یک پایگاه همیشگی برای فوتبال ساحلی به شمار می رود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در رابطه با دعوت از جوانان به تیم ملی ادامه داد: ما دوره های استعداد یابی را برگزار کردیم و شرایطی به وجود آمده تا بازیکنان جوان خوشان را نشان دهند. ما ایران هستیم و در فوتبال ساحلی همیشه یک ابر قدرت به شمار می رویم. دنیا به فوتبال ساحلی ایران احترام می گذارد. برای من نتیجه و خروجی حضور جوانان در تیم ملی فوتبال ساحلی بسیار مهم است تا در آینده بتوانند به تیم ملی فوتبال ساحلی ما کمک کنند.

هاشم پور در رابطه با وضعیت آب و هوایی و شرایط تمرینی در بوشهر اعلام کرد: بوشهر دارای امکانات و زمین و آب و هوای بسیار خوبی است. در بوشهر همیشه شرایط عالی است. از همه دوستان در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتبال ساحلی که در ایجاد این شرایط مطلوب تاثیر گذار بودند، تشکر می کنم. ما برای بازی های مقدماتی آسیایی حاضر می شویم که هنوز تاریخ دقیقش را به ما اعلام نکرده اند.

عباس هاشم پور در رابطه با ارزیابی این سه بازی و افزایش آمادگی بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: قطعا بازی های دوستانه بین المللی چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران می تواند در پیشرفت بازیکنان ما مخصوصا جوانان، تاثیر گذار باشد. ما در گذشته اردوهای مختلفی داشتیم که تن بازیکنان ما به تن بازیکنان کشور های مختلف و صاحب سبک فوتبال ساحلی می خورد و کمک می کرد بازیکنان ایران به سطح بالایی از آمادگی برسند و سطح فوتبال ساحلی ایران پیشرفت می کرد. بلاروس هم تیم قدرتمندی است و من با دعوت از بازیکنان جوان سعی کردم آن ها را در این سه بازی پیش رو محک بزنم و نتیجه بازی ها برایم مهم نیست بلکه نحوه عملکرد بازیکنان تازه دعوت شده ملاک توجه من از این بازی ها است. که امیدوارم به یاری خدا نتیجه مناسبی به دست بیاوریم. رتبه تیم ملی فوتبال ساحلی به خاطر کمبود بازی های تدارکاتی است که امیدواریم در آینده با انجام بازی های بیشتر به جایگاه اصلی مان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز