خبرگزاری کار ایران

سولدو: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به نفت بزنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۴۰۳

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و می‌توانستیم نفت مسجد سلیمان را با اختلاف گل بیشتری شکست دهیم.

به گزارش ایلنا، زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد بازی با نفت مسجد سلیمان، اظهار داشت: همانطور که قبلاً گفته‌ام، تمام بازی‌هایمان سخت خواهد بود. نفت مسجد سلیمان تیم دونده و با انگیزه‌ای بود. توانستیم در ۳۰ دقیقه ابتدایی، بازی را کنترل کرده و موقعیت‌های خوب گلزنی ایجاد کنیم.

سولدو افزود: می‌توانستیم در نیمه اول به گل‌های بیشتری برسیم و بازی را با شرایط بهتری ادامه دهیم. دقایق پایانی نیمه اول کمی افت کردیم. با صحبت‌های بین دو نیمه، بازی را در نیمه دوم بهتر پیگیری کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم.

وی توضیح داد: می‌دانستیم جنگ سختی در خط هافبک داریم. حریف در لحظاتی از بازی، بیشتر صاحب توپ بود. اما در مجموع موقعیت زیادی به حریف ندادیم و متاسفانه خودمان هم نتوانستیم از موقعیت‌های زیادی که داشتیم، استفاده کنیم.

سولدو در خصوص ممانعتش از انتقال یکی از بازیکنان مصدوم به بیرون از زمین در دقایق پایانی، خاطرنشان کرد: بازی با نتیجه یک بر صفر پیگیری می‌شد، دوست نداشتم یک نفر از مدافعان تیم در دقایق پایانی به بیرون برود، ریسک نکرده و اجازه خروج او از زمین را ندادم.

وی تاکید کرد: هدفمان رسیدن به گل بود که خوشبختانه موفق هم شدیم.

سرمربی تراکتور در خصوص عملکرد مهدی حقیقت، دروازه‌بان جوان تراکتور، گفت: او با اعتماد به نفس بالا، خوب کار کرد و من از عملکردش رضایت دارم. بازیکنان جوان خوبی در ادامه کار به تیم اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز