خبرگزاری کار ایران

ستاره بایرن مونیخ بالاخره واکسینه می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۸۷۵

جاشوا کیمیچ، ستاره بایرن مونیخ می‌گوید اکنون واکسن کووید-19 را دریافت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، جاشوا کیمیچ، ستاره بایرن مونیخ، پس از ماه‌ها انتظار، اکنون اعلام کرده است که می‌خواهد واکسن کووید-19 را دریافت کند.

این بازیکن ملی پوش آلمانی با استناد به "فقدان مطالعات طولانی مدت" به عنوان دلیل خود از مصرف واکسن امتناع کرده بود، اما همیشه معتقد بود که خود را یک ضد واکسن نمی داند.

اکنون، در یک مصاحبه اختصاصی با ZDF که قرار است به زودی به صورت کامل در آلمان پخش شود، کیمیچ گفته که می‌خواهد علیه کرونا واکسینه شود.

این بازیکن 26 ساله گفت: "به طور کلی، مقابله با ترس ها و نگرانی هایم برای من سخت بود، به همین دلیل برای مدت طولانی بلاتکلیف بودم."

در گفتگو با ZDF، کیمیچ برای اولین بار در مورد وضعیت فعلی سلامتی خود و نگرانی های اصلی خود در مورد واکسیناسیون صحبت می کند و گزارش شده است که این فوق ستاره نیز از انجام ندادن این واکسن ابراز پشیمانی کرده است.

کیمیچ به ویروس کرونا مبتلا شده بود و از آن زمان مجبور شد بازگشت خود به فوتبال را تا سال آینده به تعویق بیاندازد و گزارش شده که به دلیل ابتلا به کرونا، مشکلات ریوی او به عنوان این غیبت طولانی ذکر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز