خبرگزاری کار ایران

اظهار نظر عجیب گلزن جنجالی بازی پرسپولیس - هوادار؛

محمدی: فکر می‌کردم با دست گل زده‌ام، اما پس از دیدن یک عکس نظرم عوض شد!!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۷۰۶

مهاجم تیم هوادار گفت: اگر کارشناسان نظرشان این‌ بود که گل من با خطای هند بوده من از هواداران محترم باشگاه بزرگ پرسپولیس عذر خواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا؛ محمدجواد محمدی بازیکن تیم هوادار که در بازی این هفته تیمش مقابل سرخ‌پوشان پایتخت موفق به گلزنی شد درباره صحبت‌های جنجالی‌اش پس از دیدار دو تیم در جمع خبرنگاران  بیان کرد: من یک لحظه فیلم را دیدم و فکر کردم گل به دستم برخورد داشته است اما بعد از صحبت‌هایم یک عکس برای من ارسال کردند از همان صحنه که در آن تصویر توپ با دستم فاصله دارد.

نمی‌دانم توپ به دستم خورد، به سرم برخورد داشته و یا حامد لک توپ را زد و برخورد کرد به سر من واقعا نمی‌دانم چطور گل شد؟من بعد از بازی و طبق فیلمی که دیده بودم فکر کردم به دستم خورده است اما طبق عکس سایه توپ روی دستم افتاده و صحبت‌های که یک سری افراد می‌گویند نخورده و یک سری می‌گویند برخورد داشته نظر دقیق و قطعی ندارم! من تمام تمرکزم این بود که توپ گل شود و نمی‌دانم واقعا چطور گل شد؟ من واقعیت را می‌گویم همانطور که دیدید بعد از دیدن فیلم و در جمع خبرنگاران گفتم گویا با دستم برخورد کرد و گل مارادونایی زده‌ام اما الان نمی‌دانم برخورد داشته و یا نه! اگر کارشناسان نظرشان این‌ بود که گل من با خطای هند بوده من از هواداران محترم باشگاه بزرگ پرسپولیس عذر خواهی می‌کنم و می‌خواهم بدانند من قصد نداشتم ناجوانمردانه گل بزنم چراکه ذهنم فقط و فقط معطوف به گلزنی بوده.

 

محمدی: فکر می‌کردم با دست گل زده‌ام، اما پس از دیدن یک عکس نظرم عوض شد!!

محمدی در واکنش به عملکرد و تمرینات جدید تیمش قبل از بازی با پرسپولیس بیان کرد: طبق آنالیز و تمرینات خوبی که آقا رضا در این مدت برای تیم در نظر گرفتند و انجام دادند، خدارا شکر مثل همیشه خیلی خوب عمل کردیم و باید بگویم در بازی همان نکاتی که گفته بودند را پیاده کردیم و مقابل تیم خوب پرسپولیس، بازی خوب و با کیفیتی را به نمایش گذاشتیم. همانطور که تماشا کردید ما تا دقیقه 90 تیم برتر میدان بودیم و امتیاز را کسب کرده بودیم که نمی‌دانیم بدشانسی‌هایمان کی به اتمام می‌رسد و نتیجه به نفع‌مان رقم می‌خورد؟ دقیقه 91 گل خوردیم و بازی مساوی شد، درکل بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت های خوب و زیادی داشتند.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: ما در آزادی توانستیم به پرسپولیس گل بزنیم که نشان دهنده عملکرد خوب، کادر فنی باشخصیت ، بازیکنان با کیفیت و همچنین مربی خیلی خوب و توانمند و زحمت کشی داریم که واقعا برای تیم و نتیجه همه تلاششان را می‌کنندو قطعا در ادامه فصل به جایگاه درخور  تیم را می‌رسانیم. همانطور که می‌دانید پرسپولیس 5سال پیاپی قهرمان لیگ برتر بوده و در خانه حریف بازی کردن آن هم تیم ما که سال اول حضورش در لیگ برتر است و علارقم عملکرد عالی نتیجه خوبی کسب نکرده است کمی از لحاظ فشار روحی و بدشانسی تیم تاثیر گذار خواهد بود.

مهاجم هوادار درباره بازی بعد تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ما هم قسم شده‌ایم که هرطور شده ببریم و دست پر از میدان بازی خارج بشویم و نباید امتیاز از دست بدهیم و تمام تمرکزمان روی بازی با ذوب آهن و کسب نتیجه کامل است. امیدوارم لطف خدا شامل حالمان شود و بتوانیم به جایگاه شایسته تری صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز