خبرگزاری کار ایران

مجیدی: چاره‌ای به غیر از شکست پیکان وجود ندارد / برادرم را جریمه کردم، یا هیچکس تعارف ندارم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۲۲۶

سرمربی تیم استقلال تهران در مورد مصاف برابر پیکان در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران اظهار داشت: تیم پیکان تیم جوان و دونده ای است، با توجه به اینکه ما در پنج هفته گذشته پنج تساوی داشتیم، چاره ای جز برد نداریم و برای پیروزی به میدان می رویم ولی باید خیلی با تمرکز بالا و هوشیار باشیم. امیدواریم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

مجیدی درخصوص وضعیت زمین بازی دستگردی گفت: من وضعیت هر دو زمین کرج و دستگردی را ندیدم و اطلاعاتی هم در این باره ندارم. 

سرمربی استقلال درخصوص تاثیر گابریل پین در تاکتیک‌های استقلال گفت: من با همه احترام به شما اصلا با نظر شما موافق نیستم. می‌توانید از آمار ببینید که استقلال طی این 8 هفته چند موقعیت گل داشته؛ فقط در یک بازی مقابل صنعت نفت آبادان 9 موقعیت گل ایجاد کردیم. این یعنی بالای 80 درصد! چطور می‌گویید که ما تدافعی بازی می‌کنیم. ما در 8 بازی با سیستم 3-5-2 بازی کردیم که فقط در دو بازی سیستم 3-3-4 بازی کردیم که آن هم بر اساس تاکتیک تیم مقابل بود. به نظرم چون بازیکنان تهاجمی زیادی هم داریم دستور کار ما بازی تهاجمی است و به امید خدا این پنج هفته به غیر از بازی صنعت نفت شاید کیفیت لازم را نداشتیم اما باز هم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم. موقعیت داشتیم و استفاده نکردیم که امیدوارم فردا این بدشانسی تمام شود و پیروزی را به دست بیاوریم. 

فرهاد مجیدی درمورد اینکه تیمش به دلیل مسائل فنی ناکام بوده یا به دلیل مسائل داوری، گفت: من اصلا به هیچ عنوان، قبل هم گفتم. دو کار را در عرصه مربیگری انجام نمی‌دهم. یک اینکه نتیجه نگرفتن را به گردن داور یا به گردن بازیکن بیندازم. من به عنوان نفر اول فنی تیم استقلال تمام اتفاقات و نتایج را برعهده می‌گیرم و اگر ما بحث داوری را مطرح می‌کنیم. مثلا همین آقای بنیادی فر اولین باری نبود که برای ما داور می‌کرد، در بازی‌های گذشته هم داور بازی بودند، داوری خوبی هم کردند که قبل از بازی دربی هم گفتند داور خوبی هستند. اگر اعتراض کردم چون صحنه را دیدم و آقای بنیادی فر داور بسیار خوبی هستند که فکر می‌کنم آن لحظه فقط شهامت گرفتن پنالتی را نداشتند. اگر این اتفاق دقیقه 30 یا 50 می افتاد شما مطمئن باشید داور پنالتی می‌گرفت. اینجا هم می‌گویم اگر استقلال نتیجه نگیرد یا بازی خوبی نداشته باشد تمام نتایج برعهده من هست و به هیچ عنوان نمی‌توانم داور را مقصر بدانم و این صحبت را رد می‌کنم.

مجیدی درباره اینکه فردا تمام بازیکنانش را در اختیار دارد یا نه گفت: تنها غایب ما آقای وریا غفوری هستند که به دلیل مصدومیت حضور ندارند.

او درمورد وضعیت بابک مرادی همینطور بیان داشت: آقای مرادی از بازیکنان خوب استقلال هستند و شخصا ایشان را دوست دارم ولی نظم و انضباط تیمی اولین چیزی است که من در تیم میخواهم. شما می‌توانید سوال کنید. برادرم یک ربع دیر به تمرین آمد که دو هفته نگذاشتم در تمرین حاضر شود. 20 درصد از قراردادش را جریمه کردم! با هیچکس تعارف نداریم! بابک مرادی بازیکن بسیار خوب و بااخلاق است اما باید بداند که در چارچوب تیم باشد. فکر می‌کنم صحبتی که با آقای آجورلو داشتم ایشان ابتدا به کمیته انضباطی خواهند رفت و بعد به تمرینات ملحق می‌شوند. نمی‌خواهم که در تمرین چه اتفاقی افتاد و این یک چیز خانوادگی است، ایشان باید بداند در کدام تیم بزرگی حضور دارد و نظم و انضباط در تیم استقلال برایم اولین چیز است.

سرمربی آبی پوشان همینطور درمورد جانشین وریا غفوری در ترکیب گفت: دقیقا نکته خوبی را اشاره کردید. در بازی با پرسپولیس وریا به درد ما می خورد با توجه به اینکه شرایط بدنی خیلی خوبی هم داشت و برای صنعت نفت هم فوق العاده بازی کرد ولی متاسفانه مصدوم شد و به دربی نرسید. بازیکنان جوان دیگری هستند که می‌توانند در این پست به ما کمک کنند.

چقدر به پایان روند تساوی‌های خوش بین هستید؟ مجیدی در این مورد گفت: قبل از بازی با پرسپولیس عرض کردم. به یکایک بازیکنانم اطمینان دارم. تیمی که در هشت هفته شکست نمی‌خورد و فقط دو گل روی ضربات ایستگاهی دریافت می‌کند یعنی تیم باکیفیتی است. تمام تلاش و تفکر و تمرکزم را می‌گذارم که استقلال را به کیفیت دلخواهی که مدنظرم است برسانم و مطمئنم با این بازیکنان به آنچه که می‌خواهم میرسم. 

فرهاد مجیدی درخصوص اظهارات پس از دربی با کنایه "فرگوسن‌های وطنی" گفت: آن برای قبل است. عرض کردم که برای بعداز بازی بود و شرایط خاص خودش را داشت. من بعد از آن دیگر نه فکر می‌کنم و نه دوست دارم که درباره آن صحبت کنم. الان تمرکزم روی بازی فرداست و اجازه بدهید در یک شرایط مناسب کلی صحبت وجود دارد که درباره آن صحبت می‌‌کنیم. دیگر نمی‌خواهم به آن بپردازم.

سرمربی استقلال دررابطه با ناکامی در پیروزی دربی اضافه کرد: اتفاقات فوتبالی است و این برد می‌توانست خیلی به ما کمک کند. در کل بازی دربی حساس است و موقعیت کم پیش می آید. تمام دربی ها را نگاه کنید موقعیت های زیادی ایجاد نمی شود و تیمی برنده است که از موقعیت ها استفاده کند. در کل موافقم که دربی باکیفیت نبود و هم ما و هم تیم پرسپولیس موقعیت گل داشتیم. می‌توانم این قول را بدهم که در بازی برگشت هواداران استقلال و پرسپولیس قطعا بازی جذاب‌تری را خواهند دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز