خبرگزاری کار ایران

ساعی: قرار نیست در کمیسیون مشکلات ورزشکااران را بیشتر کنیم/ حرف غیر کارشناسی نمی‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۷۷۷

هادی ساعی در خصوص حواشی کمیسیون ورزشکاران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هادی ساعی در خصوص اتفاقات اخیر در کمیسیون ورزشکاران، عنوان کرد: امروز اینجا هستیم از حقوق ورزشکاران دفاع کنیم چون ما نماینده همه ورزشکاران هستیم. امیدوارم با کمک دوستان رسانه این مشکلات حل شود. امروز نیامدیم که بخواهیم مشکلات را بیشتر کنیم، قرار است کاری کنیم ورزشکاران حرف‌های خود را بزنند و مشکلات همنوعان خود را پیگیر باشند. قصد نداریم کسی را تخریب کنیم و حرف غیر کارشناسی هم نخواهیم زد‌.

تکواندوکار کشورمان خاطرنشان کرد: دوستانی که اینجا هستند نماینده ورزشکاران هستند. اتفاقاتی که در خصوص کمیسیون افتاد این است که ۴ نفری که رئیس می‌تواند به مجمع معرفی کند باید با مشورت رئیس کمیسیون باشد. رئیس و نایب رئیس باید از بین ۱۵ نفر منتخب معرفی می‌شدند و رئیس کمیته می‌تواند بر حسب نیاز در هر زمان ۴ نفر را معرفی کند. صالحی امیری تشخیص داده ۴ نفر همان اول کار نیاز است اما او باید صبر می‌ کرد تا رئیس انتخاب شود و بعد از مشورت ۴ نفر را معرفی می‌کرد. در حالی که ۴ نفر قبل از انتخاب رئیس معرفی شدند و به رئیس هم رای دادند.

وی افزود: ۴ نفری که رئیس انتخاب می‌کند رای دارند اما چون از طرف رئیس کمیته معرفی شده‌اند نمی‌توانند جزو ۶ نفر حاضر در مجمع کمیته باشند. این تخلف است‌.

ساعی در پاسخ به این سوال که اعلام شده بود در نشست اول رئیس و نایب رئیس انتخاب شوند، گفت: بله باید از طرف همان ۱۵ نفر انتخاب می‌شدند اما جلسه قرار نبود جلسه کمیسیون باشد بلکه قرار بود احکام دریافت شود. متاسفانه دیدیم انتخابات برگزار شد در حالی که من پیشنهاد دادم اول دوستان احکام بگیرند در نشست بعدی رئیس انتخاب شوند چون حق دوستان کشتی‌گیر هم بود که در نشست حضور داشته باشند چون ممکن بود برای ریاست هم کاندیدا باشند اما دوستان ظاهرا عجله داشتند.

ساعی تصریح کرد: قولی که به سوریان دادند هم اشتباه بود چون او نمی‌توانست جزو ۶ نفر باشد‌، دوستان اشراف نداشتند و قول دادند. حتی اگر قول هم اجرایی می‌شد و سوریان به مجمع می‌آند از نظر قانونی نمی‌توانست عضو هیات اجرایی شود‌. من حتی گفتم چرا جودو نیست اما گفتند چون تعلیق شده اساسنامه اجازه نمی‌دهد آنها بیایند در حالی که هیچ کجای اساسنامه چنین چیزی نمی‌گوید. تنها جایی که ورزشکار نمی‌تواند حضور داشته باشد زمانی است که دوپینگ کند.

وی درباره اینکه از رشته والیبال هم حضور نداشتند، خاطرنشان کرد: والیبال شرکت نکرده بود در حالی که به جودو اصلا نامه برای شرکت نداده بودند من به این موضوع هم اعتراض داشتم. همین موضوع باعث اختلاف می شود و بحث ما موارد آیین‌نامه و اساسنامه ای است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز