خبرگزاری کار ایران

چشمی: تا VAR نباشد وضع داوری همین است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۲۹۰

هافبک تیم فوتبال استقلال هم مثل سایر هم تیمی‌هایش به سوت های داور بازی با هوادار اعتراض دارد.

به گزارش ایلنا، روزبه چشمی پس از پیروزی برابر هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی پایاپایی را با هوادار داشتیم و باوجود حملات حریف هم توانستیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم و بازی را ببریم. امروز با توجه به داشتن کارت هم کمی با احتیاط بازی کردم. 3 کارته بودم و همین موضوع دست و بالم را بسته بود و نمی توانستم با بازیکنان حریف درگیر و تنه به تنه بشوم. 

چشمی در خصوص آمادگی خود در آستانه جام جهانی 2022 قطر هم گفت: من تمریناتم را انجام می دهم و سعی بر این دارم تا در بهترین شرایط خودم قرار بگیرم، هم در استقلال و هم در مینی کپ های تیم ملی تمرینات را به خوبی پشت سر می گذارم و امیدوارم در جام جهانی هم نتایج خوبی را بگیریم.

چشمی در خصوص رفتار داور در زمین گفت: در خصوص برخورد داور در زمین ما تصمیم گیرنده نیستیم و فکر می‌کنم و قضاوت خوبی را در این بازی داشت. تنش همیشه روی نیمکت و درون زمین وجود دارد و فقط داور باید آن را مدیریت کند که در این میان ممکن است تصمیم بگیرد که کارت هم بدهد که از اختیارات داور است. از طرفی هم بازیکنان و کادر فنی تیم هم باید همه چیز را کنترل کنند تا در بازی های بعدی محروم نداشته باشیم، چرا که محرومیت ها می تواند به ضرر تیم تمام شود.  

مدافع استقلال در خصوص روند استقلال در لیگ عنوان کرد: ما 3 امتیازهایی را که در آزادی از دست دادیم را باید حفظ می کردیم ولی خود روند خوبی را داریم و باید این روند خوب را نگهداریم. چهارشنبه هم بازی بسیار مهمی در سوپرجام داریم و تمام تلاش خودمان را می کنیم که با جام به تهران برگردیم. قطعا کادر فنی هم برنامه های بسیار خوبی را برای تعطیلات لیگ خواهد داشت تا بتوانیم در ادامه آمادگی خوبی را داشته باشیم. توافق بین ساپینتو و کی روش ایجاد شده است و تا چهارشنبه که روز بازی است با تیم استقلال تمرین خواهیم کرد و بعد از آن به اردوی تیم ملی می رویم.

چشمی با اشاره به اشتباهات داوری در لیگ به ضرر استقلال گفت: یک سری اشتباهات بوده است که به ضرر استقلال بوده در این هفته ها و این موضوع را هم کارشناسان داوری گفتند و دیدید که چند پنالتی برای تیم استقلال گرفته نشد. در خصوص بیانیه هم باید بگویم که باشگاه تنها کاری را که می تواند بکند دادن بیانیه است تا مسئولان بدانند که باشگاه استقلال نسبت به این موضوع اعتراض دارد. بعضی از صحنه ها سخت است، اما در برخی صحنه ها هم که همه چیز واضح بود قضاوت علیه استقلال بوده است. 

وی افزود: تمام اعتراض ها برای این است که فدراسیون هرچه سریع تر VAR را بیاورند. وقتی سیستم کمک داور ویدئویی باشد از این اعتراض ها و فشار ها کم می شود و داوران هم قضاوت های خوبی را خواهند داشت. در خود اروپا هم این موضوع وجود دارد که ممکن است داور نبیند و کمک داور ویدئویی به او اعلام می کند و صحنه را باز بینی می کند. ولی در ایران اعتراضی که به داوری است تنها نبود VAR است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز