خبرگزاری کار ایران

مطهری: این بازی در کتاب تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد/ یک گروه مبارز و جنگنده هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۶۸۴

مربی پرسپولیس در مورد شرایط تیمش در آستانه دربی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال در هفته هشتم در خصوص این دیدار اظهار داشت: سلام می‌کنم به هواداران فهیم باشگاه پرسپولیس، فردا یک بازی خیلی خاص داریم که در کتاب تاریخ فوتبال ایران ثبت خواهد شد. خیلی مهم است که قوائد فوتبال در این بازی رعایت شود و بتوانیم یک حس خوب به بینندگان و هواداران دو تیم ارائه دهیم. تمرینات خیلی خوبی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان انجام دادیم. به بچه ها تبریک می‌گویم. یک گروه مبارز و جنگجو هستیم که از در کنار هم بودن لذت می‌بریم و خودمان را آماده یک نبرد تمام عیار کردیم.

وی افزود: امروز آخرین جلسه آنالیز خودمان را در مورد استقلال داریم. در مورد جزئیات نمی‌خواهم توضیحات زیادی ارائه دهم و روز شنبه به وضوح این موضوع را در زمین خواهید دید. دوست داریم یک فوتبال قابل احترام همراه سه امتیاز داشته باشیم. این سه امتیاز خیلی برای هوادار و ما مهم است. می‌خواهیم یک فوتبال تماشاگرپسند ارائه دهیم که هواداران از دیدنش لذت ببرند.

مربی پرسپولیس در مور غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست خبری توضیح داد: آقای گل محمدی بابت عدم حضور در نشست عذرخواهی کردند چرا که به دلیل کسالت نتوانست به نشست بیاید و من هم به نوبه خودم از اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنم.

مطهری در مورد حواشی ایجاد شده قبل از بازی میان مدیران دو باشگاه گفت: این سوال قشنگی نیست و راجع به این موضوع خیلی می‌توانم صحبت کنم و صحبت‌های زیادی هم دارم ولی خودم را وارد این ماجرا نمی‌کنم چرا که احساس می‌کنم اگر وارد این موضوع شوم باعث خوشحالی تیم حریف خواهم شد. ما همواره سعی داریم حرف‌هایمان را در زمین مسابقه بزنیم. یکی از بزرگان هم صحبتی داشت که اگر می‌خواهید خواب‌هایتان تعبیر شود باید اول از خواب بیدار شوید.

وی در مورد مصدومان تیمش هم توضیح داد: ما سیدجلال حسینی و احسان پهلوان را برای این بازی قطعاً در اختیار نداریم و وضعیت کمال کامیابی‌نیا هم امروز مشخص خواهد شد. باید جواب MRI او بیاید تا مشخص شود میزان مصدومیتش چقدر است و می‌توانیم از او استفاده کنیم.

مطهری با اشاره به اینکه گفته می‌شود از علیرضا ابراهیمی به عنوان مهاجم استفاده می‌شود گفت؛  اصلا اینطور نیست که در تمرینات از علیرضا ابراهیمی بعنوان مهاجم استفاده کنیم. ایشان را بعنوان یک مدافع خوب و کامل به خدمت گرفتیم و اصلا اینطور نیست.

وی ادامه داد: مسائل حاشیه ای وجود ندارد. شروع فصل یک مشکل کوچکی وجود داشت که برطرف شد و ایشان سرحال و قبراق کارشان را انجام می‌دهند و ما هم استفاده می‌کنیم اما شرایط تاکتیکی و فنی تیم است که یک بازیکن حضور دارد و یک بازیکن حضور ندارد. تمام بازیکنان ما برای ما ارزشمند هستند و به تک تک بازیکنانمان بازی خواهد رسید و اینکه چه کسی بازی می‌کند فقط برای شرایط فنی است و مشکل دیگری نیست.

مربی پرسپولیس در پایان با اشاره به داوری مسابقه دربی گفت: کادرفنی پرسپولیس کادر بانجابتی است و حجب و حیا دارد. شما این هفت هفته را مرور کنید و ببینید که چه تیمی از داوری ها سود برده و چه تیمی ضرر کرده است. خیلی مشخص و واضح است. یک درخواست دارم که VAR به فوتبال ما اضافه شود و در نهایت نفع این را هم داورها خواهند برد و هم تیم ها و حقی پایمال نخواهد شد و این به عهده متولیان ورزش فوتبال است که هم خریداری کنند و راه اندازی کنند. موضوع خیلی مهمی است و باید به آن اهمیت داده شود و این کار را انجام بدهند که مشکل داوری هم نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز