خبرگزاری کار ایران

بلادی: امسال با ویستاتوربین فقط به دنبال لیگ برتری شدن هستیم/ امیدوارم شگفتی ساز جام حذفی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۷۲۱

سرمربی ویستاتوربین در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

میلاد بلادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط ویستاتوربین در لیگ دسته اول اظهار داشت: شرایط تیم خدا را شکر خوب است و ما پله پله و مرحله به مرحله در حال پیشرفت و بهبود شرایط تیمی هستیم. تمرینات با نظم و برنامه ریزی خاصی طراحی شده و هفته به هفته که جلو می‌رویم اوضاع ما بهتر از قبل خواهد شد و با سنجشی که بین خودمان و سایر تیم‌ها داریم اوضاع تیم در مجموع خوب است.

وی در مورد تدابیر تاکتیکی ویستاتوربین برای مقابله با حریفان عنوان کرد: ما مقابل هر تیم که به میدان می‌رویم بر اساس آنالیز و بررسی نقاط ضعف و قوت آنها تمرینات اختصاصی طراحی می‌کنیم و سعی داریم تیم را به شکلی به میدان بفرستیم که علاوه بر حفظ شیوه کلی بازی تیم و انسجام تیمی، نسبت به شرایط حریف هم انعطاف‌پذیر باشیم و به همین شیوه بتوانیم بازی خوبی مقابل هر تیم که مقابل ما قرار می‌گیرد ارائه دهیم.

سرمربی ویستا توربین در مورد نتایج این تیم گفت: با توجه به اینکه یک تیم تازه لیگ برتری شده هستیم در ابتدا شاید نتوانیم خیلی پرقدرت ظاهر شویم ولی همانطور که گفتم رفته رفته بهتر می‌شویم. شرایط لیگ یک امسال به گونه‌ای است که تیم خیلی قدرتمند و تیم خیلی ضعیف نداریم و اکثر تیم‌ها کیفیتی نزدیک به هم دارند و برای همین طی چند هفته با نتایج خوب می‌شود به رتبه‌های بالای جدول رسید.

بلادی در مورد برنامه ویستاتوربین برای سال اول حضور در لیگ یک توضیح داد: من اعتقاد ندارم که تیمی که به یک سطح صعود می‌کند سال اول باید به دنبال بقا باشد. همانطور که بلافاصله از لیگ‌های پایین‌تر صعود کردیم امسال هم تمرکز من و بازیکنانم روی صعود به لیگ برتر است و قطعاً به چیزی جز این مورد فکر نمی‌کنیم.

وی در مورد قرعه کشی جام حذفی هم گفت: جام حذفی را به عنوان جام شگفتی‌ها می‌شناسند و در سال‌های اخیر هم دیده‌اید که هر سال معمولاً یک تیم پدیده جام می‌شود و نمی‌شود روی این حساب کرد کدام تیم در کدام سطح قرار دارد. ما تلاش می‌کنیم امسال خودمان پدیده جام حذفی باشیم و برای همین آماده خوردن به هر قرعه آسان یا دشواری هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز