خبرگزاری کار ایران

فاطمی: همه ورزشکاران از مدیریت نصیرزاده رضایت دارند/ مخالفان او دنبال سهم خواهی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۵۷

قهرمان 4 دوره مسابقات قویترین مردان گفت: ما سال ها انتظار چنین رییس جوان و فعالی را می کشیدیم، حالا که آمده و دارد کار می کند، چرا باید جلوی آن را بگیریم؟

به گزارش ایلنا، محراب فاطمی در خصوص فعالیت های رشته قویترین مردان اظهار داشت: اخیرا مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور در اوزان 105- کیلوگرم برگزار شد و فکر می کنم به زودی هم رقابت های سنگین وزن انجام شود. قویترین مردان در یک سال اخیر زنده شده و خون تازه ای در این رشته دمیده شده است. چند اعزام از سوی فدراسیون در سال 1400 داشتیم که تا به حال سابقه نداشته است. در دورانی که ما ورزش می کردیم، فدراسیون از ما پول هم می گرفت و هیچ کمکی هم به ما نمی کرد!

وی افزود: فکر می کنم قویترین مردان با روندی که در این یک سال طی کرده و حمایت های بی شائبه رییس فدراسیون می تواند بار دیگر به جایگاه اصلی خود بازگردد و حتی تلویزیونی شود. نه تنها در قویترین مردان بلکه چیزی که در این یک سال دیدم، تعداد مسابقات در فدراسیون بدنسازی در تمامی رشته ها از جمله فیتنس، پرورش اندام و پاورلیفتینگ بی سابقه بوده است. طبیعتا وقتی فعالیت ها زیاد می شود، به همان میزان حاشیه ها هم بیشتر می شود.

قهرمان سابق قویترین مردان در خصوص نامه ای که برخی از روسای هیات های استانی بدنسازی امضا کرده اند و خواستار برگزاری مجمع فوق العاده شده اند، عنوان کرد: ما سال ها انتظار چنین رییس جوان و فعالی را می کشیدیم، حالا که آمده و دارد کار می کند، چرا باید جلوی آن را بگیریم؟ به نظر می رسد برخی دنبال سهم خواهی هستند که چنین نامه ای را امضا کردند چون من دلیل دیگری برای آن نمی بینم. به جای این کارها من به روسای هیات ها و بقیه مخالفان توصیه می کنم یک گوشه کار را بگیرند و به فدراسیون کمک کنند. بیرون نشستن و انتقاد کردن خیلی راحت است.

فاطمی در ادامه گفت: به چالش کشیدن رییس فدراسیون بدنسازی برخلاف مصالح ورزش است. خود من حسرت می خورم در دوره ای ورزش کردم که هیچ رسیدگی به ورزشکاران نمی شد و به خودم می گویم ای کاش در دوره ما هم یکی مثل دکتر نصیرزاده رییس فدراسیون بود.

وی در پایان افزود: روی صحبت من با وزیر ورزش است که خودشان هم یک فرد ورزشی هستند. ایشان بداند که اکثر ورزشکاران از عملکرد آقای نصیرزاده رضایت دارند و این اتهاماتی هم که مطرح شده، از روی غرض ورزی است. نباید از یاد ببریم در همین مدت کوتاه فدراسیون در بحث همگانی کردن ورزش و مبارزه با دوپینگ چه گام های مثبتی برداشته است. امیدوارم تدابیری اندیشیده شود تا رییس فدراسیون بدنسازی با قدرت کار خود را پیش ببرد چون برگزاری مجمع کمکی به فدراسیون نخواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز