خبرگزاری کار ایران

علی طهماسبی: تیم های خصوصی و صنعتی در جدول از هم جدا شده‌اند/ هوادار در نیم فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۸۷۷

مدیر تیم هوادار درباره عملکرد تیمش در اولین سال حضور در لیگ برتر و اشاره به بازی امروز مقابل مس رفسنجان صحبت کرد.

علی طهماسبی، مدیر تیم هوادار در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره عملکرد تیمش در اولین سال حضور در جدول لیگ برتر و نتایج  اخیرشان گفت: همانطور که می‌دانید تیم هوادار اولین سال است که به لیگ برتر راه پیدا کرده و تا کنون عملکرد خیلی خوبی داشته، فقط نتایج باید بهتر شود که امیدوارم درادامه فصل و با تلاش و همت کادر فنی و بازیکنان این اتفاق می‌افتد.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: قرعه ما در ابتدای فصل خیلی سخت بود و اگر مشاهده کنید در هفته اول، سوم و پنجم مقابل تیم‌های استقلال، سپاهان و فولاد بازی کردیم که در هر 3 بازی میهمان بودیم و هر بازی را با کمترین اختلاف واگذار کردیم. ما در این دیدارها خیلی خوب بازی کردیم و شاید بهتر از تیم حریف بودیم ولی به حقمان نرسیدیم.

طهماسبی در ادامه گفت: مقابل استقلال  که در دقایق آخر و با یک گل خیلی ساده نتیجه را واگذار کردیم، مقابل سپاهان تا دقیقه 85 مساوی بودیم و بازی داشت تمام می‌شد که امتیاز از دست دادیم و این ها تا حدودی نشان از بدشانسی ما دارد.بازی با فولاد خوزستان با اینکه از دقیقه 20 بازی ده نفره شدند بازی دستمان بود و در ضربه ایستگاهی با یک اشتباه و کرنر دروازه‌مان باز شد و نتیجه به نفع تیم حریف رقم خورد. ما خیلی ساده گل خوردیم به نظرم در بازی‌ها شانس با ما یار نیست اگر بخواهیم به عملکردمان مقابل آلومینیوم اراک که صدر جدول بود نگاه کنیم ما مقابل این تیم هم خیلی خوب بازی کردیم ولی از فرصت هایمان خوب استفاده نکردیم و می‌توانستیم خیلی راحت 3 امتیاز را بدست آوریم.

مدیر تیم هوادار در واکنش به عملکرد تیمشان در ادامه و نیم فصل دوم اینگونه واکنش نشان داد: امیدواریم رفته رفته نتایج تیم بهتر شود و امیدواریم به ادامه بازی ها و نتایج هوادار چراکه مقابل تیم های بزرگ و بالای جدول خیلی خوب ظاهر شدیم. ما کادر فنی خیلی مجربی داریم و آنالیز بسیار خوبی هم تا کنون داشته‌ایم اگر بخواهیم به بررسی بازی مان مقابل آلومینیوم بپردازیم میبینم که عملکرد درخشانی داشته و تیم صدر جدولی که از تیم های بزرگ مثل پرسپولیس امتیاز کسب کرد مقابل تیم ما به نتیجه تساوی رضایت داد و فرصتی به آنها ندادیم. من فکر می‌کنم اگر قرعه‌ بهتری به تیم ما می‌خورد الان در این جایگاه نبودیم و مطمئناً در جدول چند پله بالاتر بودیم.

در ادامه افزود: خیلی از بازیکنان ما استادیوم آزادی را از نزدیک ندیده بودند و در بازی اول شرایط و جو سختی حاکم شد اما همانطور که دیدید جانانه بازی کردند و دردقیقه 90 یک فرصت خیلی خوب داشتیم که اگر به گل تبدیل می‌شد خیلی شرایط تغییر می‌کرد.

علی طهماسبی با اشاره به بازی امروز تیمش مقابل مس رفسنجان که سال دوم حضورش در لیگ برتر است بیان کرد: مس رفسنجان از لحاظ شراط سخت افزاری و هزینه‌ای که کرده قابل مقایسه با تیم هوادار و خیلی از تیم های دیگر لیگ برتر نیست. هم سال گذشته و هم امسال از نظر جذب بازیکن هیچ محدودیتی نداشتند و نیم فصل بازیکنانی مثل کیانی و انصاری را جذب کردند. مس جزو تیم‌های صنعتی است و تیم‌های صنعتی هم امسال در لیگ برتر باتوجه به تورم و شرایط دیگر بودجه‌شان افزایش می‌یابد. باید یک فکری کنند چراکه تیم‌های خصوصی از تیم های صنعتی همانطور که در جدول لیگ برتر مشاهده می‌کنید جدا شده‌اند و اکثر تیم های صدر جدول دولتی و صنعتی اند و بقیه مثل تیم ما، نساجی و تراکتور خصوصی اند و کار را برایمان سخت کرده‌است.

مدیر تیم هوادار ادامه داد: از آنجایی که کادر فنی، مالک و کادر مدیریتی خیلی خوب و مجربی داریم انشاءالله سعی می‌کنیم امسال جواب زحماتشان را بدهیم و یک نتیجه درخور کسب کنیم.

او در واکنش به عملکرد غلامرضا عنایتی سرمربی هوادار گفت: آقای عنایتی سال گذشته شاهکار کرد. اگر شرایط سال گذشته‌مان را بررسی کنید میبینید که چقدر تلاش کردند و با شرایط سخت و چالش های زیاد تیم را قهرمان کردند. امسال شرایط خیلی بهتر شده و مجموعه های وب تیم را خریده‌اند و خیلی کمک می‌کنند، هزینه می‌کنند و حمایت می‌کنند و سال گذشته اصلا اینگونه نبود و آقای عنایتی کاری کردند کارستان که فکر نمی‌کنم دیگر تکرار شود چون تیمی که تازه تاسیس شده بود در نیم فصل اول قهرمان شد. ما کارمان سخت بود و هوادار نشان داد مرد روزهای سخت است این برهه را هم به خوبی می‎‌گذراند. همه‌ی کارشناسان هم به این موضوع اعتقاد دارند، بماند ما این چند وقت از نظر داوری اذیت شدیم مخصوصا جلوی تیم فولاد و آلومینیوم.

طهماسبی در آخر صحبت‌هایش گفت: ما بازی به بازی روند رشد داشتیم و شک نکنید به نتایج خوبی دست پیدا می‌کند. مطمئن باشید نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. تشکر ویژه دارم از مالک مجموعه، کارد فنی زحمت کش و بازیکنان باغیرتمان امیدوارم امسال بتوانیم یک نماینده خوب و شایسته برای استان تهران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز