خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: محروم شدن داور برای ما امتیازی ندارد / شاید پرسپولیس متضرر باشد اما امتیازی از دست نداده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۵۸۴

مربی تیم نفت مسجد سلیمان درمورد مصاف با پرسپولیس تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حمید عبداللهی در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس تهران اظهار داشت: باید بگویم که دو هفته بسیار بد و سخت را گذراندیم و در بازی با مس رفسنجان اتفاقی رخ داد که فکر میکنم تماشاگران از روی سکوها تشخیص دادند اما داور تشخیص پنالتی نداد. اینکه داور محروم شود برای ما نتیجه ای ندارد و امتیازی هم به ما اضافه نمی شود.

او ادامه داد: برای ما اتفاق مثبتی ندارد. ما تیم نفت هستیم و مثل تیم های بزرگ دیگر 10 ملی پوش نداریم. تمام توانمان را می گذاریم که یک بر صفر ببریم و اگر قرار باشد این چنین موقعیت هایی را هم داور به سود حریف بگیرد مثل دقیقه 46 نیمه اول بازی با آلومینیوم اراک؛ فایده ای ندارد. آن خطا به کمک داور ارتباطی نداشت ولی در هر شکل این مسائل برای ماقابل جبران نیست.

مربی تیم نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: برای ما قابل جبران نیست و شاید پرسپولیس هم متضرر شده باشد ولی ما امتیاز از دست دادیم ولی آنها امتیازی از دست نداده اند.

عبداللهی درمورد وضعیت تیم  نفت برای این مسابقه اضافه کرد: در این دو هفته تلاش داشتیم که از نظر روحی روانی تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و امیدواریم فردا بتوانیم یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم و بازیکنان ما با جسارت کامل یک بازی خوبی انجام بدهند تا تماشاگران لذت ببرند.

او در پایان گفت: تیم نفت دیرتر از همه تیم ها تشکیل شد و این ششمین بازی تدارکاتی ماست که می خواهیم انجام بدهیم. روی نقشه ای که خواسته سرمربی است قطعا می رسیم و جایگاه خوبی در لیگ خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز