خبرگزاری کار ایران

هواداران بایرن مونیخ مقابل قرارداد با قطری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۸۸۳

جلسه سالانه اعضای باشگاه بایرن مونیخ تحت تاثیر حواشی فراوانی دنبال شد.

به گزارش ایلنا، هواداران بایرن مونیخ این هفته مخالفت خود را با تصمیم این باشگاه برای تمدید قرارداد اسپانسری خود با هواپیمایی قطر ابراز کردند.

تیم آلمانی در حال حاضر در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد و این هفته به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. با وجود فرم خوب، بایرن ظاهراً به دلیل مخالفت هوادارانش به خاطر ارتباطش با قطر تحت فشار قرار گرفته است.

مجمع سالانه صاحبان سهام که قرار بود در آن ادامه توافق مالی مورد بحث و بررسی قرار گیرد، روز پنجشنبه به عرصه بحث برانگیزی تبدیل شد. اولی هوینس رئیس افتخاری باشگاه گفت: این بدترین جلسه بایرن بود که تا به حال در آن شرکت کردم!

از سال 2017، روابط تجاری بایرن مونیخ با قطر باعث نارضایتی بخشی از هواداران این باشگاه شده است. این اتفاق اخیراً در یک مسابقه در آلیانز آرنا با بنری که تصویر الیور کان و هربرت هاینر، مدیران باشگاه را در خود داشت، رخ داد.

در این بنر نوشته شده بود: «در ازای پول، همه چیز را می شوییم». این اشاره به اتهامات مربوط به عدم رعایت حقوق بشر در قطر بود. بایرن بارها در این باره توضیح داده و اقدامات خود را توجیه کرده است.

کارل هاینز رومنیگه چند هفته پیش گفت: «[آنگلا مرکل] در سال 2018 از شرکت‌ها خواست تا روابط خود را با قطر دوباره برقرار کنند. بایرن یک باشگاه موفق و در عین حال یک شرکت است.»

سهامداران بایرن را به سکوت و عدم صحبت در مورد این موضوع متهم کردند و به همین دلیل انتظار می رفت که جلسه روز پنج شنبه تا این حد جنجالی باشد. حتی از جلسه هم خبری نشد. در عوض، حاضران در نهایت علیه هیئت مدیره شعار دادند و خواستار خروج برخی از آنها مانند هاینر به دلیل توافق با قطر شدند.

اولی هوینس ادعا کرد که برای سخنرانی روی صحنه خواهد رفت، اما در آن لحظه برخی از اعضا شروع به شعار دادن کردند. آن‌ها شعار می دادند: "ما طرفدارانی هستیم که شما نمی‌خواهید"، که باعث شد رئیس جنجالی سابق بایرن از حضور در این جلسه امتناع کند.

هاینر در سخنرانی خود درباره تمدید قراردادی که در سال 2023 به پایان می‌رسد، گفت: «ما مطلقاً تصمیمی برای ادامه با قطر نداریم. همانطور که قطر هنوز تصمیمی برای ادامه با ما نداشته است.»

 «این امکان وجود ندارد که پیشنهادی از قطر در مجمع عمومی به رای گذاشته نشود - چرا ما به سادگی دومین پیشنهاد برتر بعد از هواپیمایی قطر را نمی‌پذیریم، چرا نمی‌‌توانیم این مسیر را طی کنیم؟"  گرگور واینریچ، رئیس سابق انجمن هواداران بایرن این جمله را توضیح داد که در نهایت مورد تشویق قرار گرفت.

این پیشنهاد به دلیل حکم مونیخ که اعلام کرده بود باشگاه می‌تواند بدون تایید مجمع در مورد آن تصمیم بگیرد، به رأی گذاشته نشد. از این جلسه پر هرج و مرج، نه تمدید قرارداد نهایی شده است و نه بحث بین هواداران موفق ترین باشگاه آلمان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز