خبرگزاری کار ایران

تجلیل باشگاه ذوب آهن از مریم ایراندوست

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۵۴۵

سرمربی تیم ملی بانوان مورد تجلیل باشگاه ذوب آهن قرار گرفت.

مریم ایراندوست که برای تماشای دیدار دو تیم ذوب آهن و کیان بوشهر به اصفهان سفر کرده است در تمرینات ذوب آهن شرکت کرد و با مدیران ، کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا احسانی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این دیدار ضمن تجلیل از تلاش های کادر فنی تیم ملی فوتبال زنان ایران برای صعود تاریخ ساز به رقابت های جام ملت های زنان آسیا اظهار کرد: امیدوارم این اتفاق، سرآغازی برای موفقیت‌های بیشتر فوتبال بانوان ایران باشد.

وی گفت: ما این دیدار و این تعاملی که بین تیم فوتبال دختران ذوب آهن و تیم ملی بانوان وجود دارد را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این تعاملات تداوم داشته باشد و باشگاه ذوب آهن نیز با امکانات و ساختاری که دارد به ورزش بانوان بیش از پیش کمک

کند.

فرشاد دادفر عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن نیز در این دیدار اظهار کرد: خدا رو شکر امسال تیم همدلی داریم. توانسته ایم کادر فنی و بازیکنان شایسته ای را در اختیار داشته باشیم و قطعا موفقیت تیم باشگاه ذوب آهن در فوتبال بانوان، به پیشرفت تیم ملی کمک خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که این رابطه دو سویه حفظ و به سرانجام نیکویی بیانجامد.

مریم ایران دوست نیز در سخنانی کوتاه از حمایت های باشگاه ذوب آهن از فوتبال بانوان تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد: امیدوارم این حمایت حداکثری از ورزش بانوان به ویژه فوتبال بانوان تداوم داشته باشد.

وی به حضور سمیه شهبازی در تیم فوتبال ذوب آهن اشاره کرد و گفت: برای من سخت است که نمی توانم از توان صد درصدی یکی از مربیان خوبم در تیم ملی استفاده کنم اما خوشحالم که تیم بانوان ذوب آهن با تلفیقی از بازیکنان بومی و ملی در لیگ برتر حضور دارد و با این روند می‌تواند در‌ لیگ برتر موفق باشد.

در این مراسم که همزمان با روز تولد زهره کودایی دروازه بان ملی پوش تیم بانوان ذوب آهن نیز بود، از افتخار آفرینی این بازیکن ارزنده نیز قدردانی شد.

بهروز یبلویی، معاون مالی اداری ، محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، سارا نصیری مدیر ورزش بانوان و عابدی نماینده حراست، مهدی قانونی مسئول تشریفات باشگاه ذوب آهن نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز